کد خبر : 1666077 | 13 بهمن 1398 ساعت 16:56 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله با اینتر به شش رسید

یوونتوس 3-0 فیورنتینا، سه امتیاز با دبل رونالدو

یوونتوس با دو گل رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و یک گل از دی لیخت توانست فیورنتینا را با شکست روانه فلورانس کند.

یوونتوس 3-0 فیورنتینا، سه امتیاز با دبل رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که هفته گذشته در زمین ناپولی شکست خورده بود، امروز انگیزه بالایی برای مصاف با تیم چهاردهم جدول؛ فیورنتینا داشت. یوونتوس صدرنشین برای حفظ فاصله خود با اینتر نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشت و برای این مهم چشم به درخشش کریستیانو رونالدو دوخته بود. فوق ستاره پرتغالی در هشت بازی قبلی خود موفق به گلزنی برای یووه شده بود.

 

 

1475094

 

 

بازی متعادل شروع شد ولی به تدریج یوونتوس کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. اولین خطر بازی را اما تیم میهمان خلق کرد.

دقیقه 9 پولگار روی پاس کیه زا و با یک چرخش به توپ ضربه زد ولی شزنی درازکش توپ را در اختیار گرفت.

 

 

1475093

 

 

دقیقه 22 باز هم فیورنتینا بود که صاحب بخت گلزنی شد. در دو مرحله پشت پای بناسی و کیه زا را شزنی برگشت داد. یک دقیقه بعد لیرولا از 20 متری شوتی را روانه دروازه یوونتوس کرد ولی شزنی توپ را مشت کرد تا دروازه تیمش را همچنان بسته نگاه دارد.

یوونتوس دقیقه 27 با شوت بنتانکور خودی نشان داد ولی توپ را گلر فیورنتینا مهار کرد.

دقیقه 38 یوونتوس به پنالتی دست یافت. شوت پیانیچ درون محوطه جریمه به دست پتزلا برخورد کرد. داور با دخالت VAR و پس از بازبینی صحنه دستور به پنالتی داد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای محکم موفق به باز کردن دروازه فیورنتینا شد. 

نیمه اول با همین یک گل به سود میزبان به اتمام رسید.

 

 

1475096

 

 

فیورنتنیا نیمه دوم را هجومی شروع کرد و نشان می داد که برای زدن گل تساوی انگیزه بالایی دارد ولی دفاع منسجم یوونتوس اجازه نمی داد موقعیت خطرناکی روی دروازه اش ایجاد شود.

 

 

1475104

 

 

دقیقه 63 بازی بناسی بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد. شوت پای راست او به نظر می رسید که وارد دروازه خواهد شد ولی توپ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه راهی اوت شد. شزنی در این صحنه تنها نظاره گر توپ بود.

 

دو دقیقه بعد یوونتوس پاسخ داد. داگلاس کاستا از سمت راست همه را جا گذاشت و پاس به عقب او را ایگواین با یک بغل پا روانه دروازه کرد ولی گلر فیورنتینا به شکلی معجزه‌آسا با کف دست مانع ورود توپ به دروازه شد. چند ثانیه بعد شوت خطرناک رونالدو با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

 

دقیقه 78 داور بازی خطای چکرینی روی بنتانکور را پنالتی تشخیص داد. او با بازبینی صحنه نیز نظرش را تغییر نداد تا رونالدو پشت توپ قرار بگیرد و بر خلاف جهت دروازه بان، توپ را وارد دروازه کند. رونالدو خود و تیمش را دو گله کرد. او تعداد گل هایش در سری آ را نیز به 19 رساند.

 

 

 

 

بازی به دقیقه 91 رسیده بود که دی لیخت حساب کار را 3-0 کرد. او روی سانتر دیبالا و با ضربه سر توانست برتری یوونتوس را پررنگ تر کند.

در نهایت این بازی با پیروزی 3-0 بیانکونری به اتمام رسید و فاصله با اینتر موقتا به شش امتیاز افزایش یافت.

 

 

دیدگاه‌ها