کد خبر : 1666115 | 13 بهمن 1398 ساعت 17:57 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال نباید با سیاست قاطی شود؛

کاظمی: تیمی که پول ندارد، نباید در لیگ باشد

مربی تیم بادران می گوید نباید اجازه حضور تیم هایی در لیگ داده شود که شرایط مالی مناسبی ندارند.

کاظمی: تیمی که پول ندارد، نباید در لیگ باشد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی پس از کسب پیروزی پرگل مقابل آرمان گهر در روز توقف بسیاری از مدعیان صعود به لیگ برتر در میکسدزون خبری در رابطه با این بازی گفت: ما در شرایطی قرار گرفتیم که بازیکنان جدید به تیم انرژی دادند. هم پرتلاش هستند و هم تاکتیک پذیر و ما دستمان باز شده است. در نیم فصل اول مشکل داشتیم.


او در مورد تیم حریف گفت: تیم حریف بسیار تیم گردن کلفت و خوبی بود. خیلی خوب بازی می کردند و برنامه داشتند.


کاظمی در مورد داوری گفت: من فیلم داوری مسابقه را می برم و نشان می دهم. کمک داور یک متر آفساید را ول کرد و بعد توپ ما را پرچم زد. جلوی این مسائل را بگیریم. نباید به بازی های آخر برسد و از همین الان باید به تمام داوری ها توجه شود. من معتقدم برخی داوران ما سال ها است که سوت می زنند. از نظم بازی ها همیشه انتقاد می کنیم ولی داوری ها مشکل دارند. داریم می بینیم که حقمان خورده می شود؛ این مشکل ساز می شود وگرنه داوری همه جا مشکل دارد و بالا و پایین دارد. اعتراضی که در طول بازی داشتم به حق بود و می خواهیم که ترتیب اثر بدهند. خواهش می کنیم که نظارت بیشتری روی داوری داشته باشند. نظارت هفته های آخر به درد نمی خورد و من در طول 32 سال مربیگری ام دیده ام. از همین بالا باید جلو این کارها گرفته شود.

 

از کاظمی در مورد لغو برخی بازی های لیگ یک به دلیل مشکلات مالی پرسیده شد که او بیان کرد: ببینید ما رفته بودیم که بازی کنیم. 50 میلیون پول هتل و هواپیما در این شرایط اقتصادی دادیم. من سال 84 گفتم تیمی که پول ندارد، نباید در لیگ شرکت کند. همه اش می گویند استاندار یا فرماندار پول می دهد. مگر آنها گفته اند که شما تیم داری کنید. شما الان بررسی کنید و ببینید چقدر مشکلات داریم. باید چک تضمینی بگیرند و تیمی که نمی تواند نباید شرکت کند. اجازه یارگیری داده نمی شود و بعد از رابطه استفاده می کنند که اینطور نمی شود و باید فوتبال را از سیاست جدا کرد. این حرف 15 سال پیش من است نه الان.


مربی باتجربه بادران در مورد درخشش فرزاد حاتمی در پیروزی 4 بر صفر تیمش، توضیح داد و گفت: فرزاد بازیکن خوبی بود. فرزاد حتی از این هم توانایی های بیشتری دارد. مربی های گذشته فرزاد هم زحمت کشیده اند. او تیم های بزرگی بازی کرده و الان هم اگر پیش ما آمده به خاطر رفاقتمان است و از او تشکر می کنم که علیرغم پیشنهاداتی که داشت، به تیم ما آمد.

دیدگاه‌ها