کد خبر : 1666140 | 13 بهمن 1398 ساعت 19:25 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

میلان بدون زلاتان پیروز نشد (عکس)

میلان در دیداری خانگی مقابل ورونا با نتیجه 1-1 متوقف شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که در هفته های اخیر و از ابتدای سال 2020 نتایج درخشانی گرفته بود، این هفته در غیبت زلاتان با نتیجه 1-1 در سن سیرو مقابل ورونا متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

بر خلاف انتظار این ورونا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سیزدهم نیز به گل رسید. ارسال زاکانی از سمت چپ با ضربه تمام کننده داویده فارائونی همراه شد و دروازه جیجی دوناروما باز شد. لحظاتی بعد باز هم این ورونا بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما این بار ضربه لازوویچ با مهار تماشای دروازه بان میلان همراه شد.

 

اما در دقیقه 30 میلان به گل تساوی دست یافت. روسونری پشت محوطه ورونا صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و ضربه هاکان چالهان اوغلو بعد از برخرد به مدافعان حریف وارد دروازه شد.

 

دقایقی بعد میلان در موقعیتی سه به دو تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه ربیچ با مهار سنگربان ورونا همراه شد و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم ورونا تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت، اما ضربه سر پسینا روی ارسال لازوویچ به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

 

در دقیقه 72 رافائل لیائو می توانست گل دوم میلان را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن جوان با مهار سیلوستری همراه شد. در ثانیه های پایانی ضربه لیائو در دهانه دروازه دیرک دروازه ورونا برخورد کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد تا این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

 

1475166

 

1475165

 

دیدگاه‌ها