کد خبر : 1666159 | 13 بهمن 1398 ساعت 20:34 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: شلخته بازی کردیم!

میکل آرتتا، سرمربی ارسنال به انتقاد از کیفیت زمین چمن استادیوم تورف مورد متعلق به برنلی پرداخت.

میکل آرتتا: شلخته بازی کردیم!


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال عصر امروز و در شرایطی که نمایش چندان خوبی هم ارائه نداد، در خانه برنلی با تساوی بدون گل متوقف شده و دو امتیاز مهم دیگر را نیز از دست داد. میکل آرتتا پس از این بازی از نمایش تیمش ابتدای نیمه دوم ابراز ناامیدی کرد و در مورد چمن استادیوم نیز صحبت کرد.

 

1470548

 

میکل آرتتا گفت: "ما واقعا خوب بازی را شروع کردیم و می توانستیم در نیمه اول به دو گل دست یابیم. ما در نیمه زمین حریف بودیم و توپ های بلند را کنترل کردیم. اما بعد از 20 دقیقه ما ضربات ایستگاهی غیرضروری به آنها دادیم و من نسبت به عملکرد تیمم در شروع نیمه دوم احساس ناامیدی می کنم. ما به ثبات بیشتر هنگام در اختیار داشتن توپ احتیاج داریم. ما خیلی شلخته بودیم و باید از این حیث پیشرفت کنیم.

 

شرایط دشواری را تجربه کردیم. چمن استادیوم برنلی خیلی بلند بود و مسئولان این ورزشگاه به چمن آب نداده بودند که این شرایط برای فوتبال بازی کردن خیلی مناسب نیست. البته من انتظار چنین شرایطی را داشتم و به همین دلیل دیروز روی چمنی تمرین کردیم که به آن آب داده نشده بود. ما می دانستیم چنین شرایطی پیش روی ماست، اما این نیز کمکی به آسان شدن اوضاع برای بازیکنان ما نداشت.

 

برنلی در اجرای برنامه هایش خیلی خوب عمل کرد. چنین شرایطی برای چمن تصمیم حریف بوده و شما مجاز به انجام آن هستید، بنابراین ما مجبور به انطباق با این شرایط بودیم. ما در بعضی از دقایق بازی خیلی خوب با این موقعیت سازگار شدیم. همه چیز معطوف به چمن نبود، بلکه کیفیت برنلی نیز بالا نبود و ما نتوانستیم با روش صحیح با این شرایط کنار بیاییم."

دیدگاه‌ها