کد خبر : 1666186 | 14 بهمن 1398 ساعت 01:07 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اودینزه 0 - 2 اینتر؛ پایان کابوس تساوی

اینتر موفق شد در خانه اودینزه با دو گل به برتری دست یابد.

اودینزه 0 - 2 اینتر؛ پایان کابوس تساوی

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که در نیمه نخست نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در نیمه دوم تبدیل به تیم همیشگی شده و با دبل روملو لوکاکو، اودینزه را مغلوب کرد تا دوباره فاصله اش با یوونتوس به سه امتیاز کاهش پیدا کند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دو می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه اسپوزیتو از راه دور با عکس العمل خوب موسو همراه شد. دقایقی بعد و روی پاس وسینو، این بار کریستن اریکسن بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما این بار نیز ضربه هافبک جدید اینتر در اختیار موسو قرار گرفت.

 

1475260

 

در دقیقه 21 ویکتور موسس با حرکتی تماشایی موقعیت خوبی برای گلزنی وسینو ایجاد کرد، اما این هافبک اوروگوئه ای ضربه خوبی نزد. در اواسط نیمه اول و روی اشتباه اسپوزیتو، اودینزه ضدحمله ای سریع ترتیب داد اما ضربه فوفانا از فاصله ای قابل توجه با واکنش بادلی دروازه بان اینتر همراه شد.

 

در دقیقه 37 و روی ارسال کرنر از سوی اریکسن، اسپوزیتو موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه والی او راهی به دروازه نیافت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در همان ابتدای نیمه دوم و با حرکت تماشایی اشلی یانگ، اینتر صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او باز هم با مهار موسو همراه شد.

 

اما در دقیقه 63 اینتر بالاخره به گل اول دست یافت. روی پاس نیکولو بارلا درون محوطه به لوکاکو، این مهاجم بلژیکی در گوشه سمت راست صاحب فرصت شده و با یک ضربه فنی و دقیق موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 68 اشلی یانگ با ارسالی تماشایی لوکاکو را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما این بار ضربه این بازیکن با مهار تماشایی سنگربان اودینزه همراه شد.

 

1475262

 

اما در دقیقه 71 اینتر به گل دوم هم دست یافت. الکسیس سانچس توسط موسو در محوطه جریمه متوقف شد تا اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شود و روملو لوکاکو موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند.

 

در دقیقه 83 و روی اشتباه میلان اشکرینار، لازانیا صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقایق پایانی تلاش دو تیم اثری نداشت و بازی با برتری 0-2 اینتر به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها