کد خبر : 1666192 | 14 بهمن 1398 ساعت 01:32 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

استیون برخواین:

رویایم گلزنی در لیگ برتر بود

استیون برخواین، مهاجم جدید تاتنهام از گلزنی برای این تیم مقابل سیتی احساس بسیار خوبی دارد.

رویایم گلزنی در لیگ برتر بود

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات زمستانی بود که استیون برخواین، مهاجم جوان و هلندی راهی تاتنهام شد و او امروز موفق شد در اولین بازی برای تیم جدیدش به زیبایی دروازه سیتی را باز کند. برخواین مدعی شد از کودکی رویای گلزنی در لیگ برتر را در سر داشته است.

 

1475232

 

استیون برخواین گفت: "این اتفاقی باور نکردنی بود. گلزنی در اولین بازی برای تاتنهام رویایی بود که برای من به حقیقت پیوست. من از حضور در اینجا و گلزنی بسیار خوشحالم. وقتی که یک بچه کوچک بودم، آرزو داشتم در اینجا حضور داشته و در لیگ برتر بازی کنم، بنابراین به ثمر رساندن اولین گل برای من اتفاقی باور نکردنی است."

 

همچنین سون هیونگ مین، زننده دومین گل تاتنهام برابر سیتی نیز گفت: "این اتفاقی احساسی بود، زیرا این اولین گل برخواین برای تاتنهام محسوب می شد و من بسیار خوشحالم که استیو در اولین بازی خود موفق به گلزنی شده است. او سزاوار گلزنی بود و احساس او نشان می داد شرایطش بسیار خوب است.

 

پیروزی امروز، قبل از استراحت زمستانی برای افزایش اعتماد به نفس اطمینان ما بسیار مهم بود. هواداران پس از این بازی خیلی خوشحال بودند و بازیکنان نیز همین احساس را داشتند. بنابراین پیروزی بسیار مهمی کسب کردیم."

دیدگاه‌ها