کد خبر : 1666248 | 14 بهمن 1398 ساعت 12:11 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مطلق‌زاده: از کار کردن با اسکوچیچ لذت می‌بریم

تیم صنعت نفت در دیداری از هفته هجدهم برابر پرسپولیس شکست خورد تا اولین شکست خانگی این فصل خود را تجربه کرده باشد.

مطلق‌زاده: از کار کردن با اسکوچیچ لذت می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، محمود مطلق زاده هافبک تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار با پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم در ابتدای دو نیمه ما سردرگم بودیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما در نهایت شرمنده تماشاگران خودمان شدیم اما آنها باید بدانند که ما ضعیفترین تیم از لحاظ امکانات و مسائل مالی هستیم.

 

هافبک اهوازی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه درباره صحنه‌ای مشکوک در دیدار با پرسپولیس گفت: اگر آن صحنه‌ای که آقای داور برای تیم مقابل خطا گرفت که تبدیل به گل شد درست بوده پس چرا برخورد با بازیکن ما در محوطه جریمه را برخورد طبیعی تشخیص دادند؟ نمی‌دانم واقعا چه بگویم اما اشتباهات داوری در باخت ما بی تاثیر نبود.

 

مطلق زاده در ادامه نیز افزود: فرقی نمی‌کند روی نیمکت باشم یا فیکس، هر وقت بازی کنم تمام تلاشم را خواهم کرد و اگر حتی بازی نکنم، تمام فکر و ذکرش موفقیت تیم نفت در دیدارها خواهد بود، انشالله که در دیدارهای بعد بتوانیم این باخت را جبران کنیم و دیگر شاهد باخت در شهرمان نباشیم.

 

وی در انتها گفت: صحبت‌های زیادی درباره آقای اسکوچیچ شده اما هم من و هم دیگر بچه‌ها از کار کردن با آقای اسکوچیچ لذت می‌بریم و دوست داریم که او در نفت بماند، فکر می‌کنم ایشان بهترین تصمیم را خواهد گرفت تا هم خودش و هم تیم نفت ضرری نکند و قطعا هدف‌های بزرگی برای موفقیت در سر خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها