کد خبر : 1666258 | 14 بهمن 1398 ساعت 13:00 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: از سه ماه پیش می‌دانستم لیورپول قهرمان است

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل منچسترسیتی گفت از مدتها پیش می‌دانسته که امسال لیورپول قهرمان لیگ برتر جزیره خواهد شد.

مورینیو: از سه ماه پیش می‌دانستم لیورپول قهرمان است

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو بعد از آنکه شاگردانش موفق شدند منچسترسیتی تیم دوم جدول لیگ برتر و نزدیک‌ترین رقیب لیورپول را 2-0 شکست دهند گفت حالا دیگر قهرمانی لیورپول قطعی شده و او حتی از سه ماه پیش می‌دانسته که شاگردان یورگن کلوپ امسال قهرمان لیگ برتر هستند.

 

شاگردان مورینیو دیشب با اینکه تنها سه شوت به سمت دروازه سیتی داشتند و حریف‌شان 13 بار دروازه آنها را هدف گرفته بود و با اینکه تاتنهام تنها 33 درصد مالکیت توپ را در دست داشت ولی در نهایت توانست با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد و ششمین باخت فصل را به پپ گواردیولا تحمیل کند.

 

1474711

 

پیروزی تیم مورینیو باعث شد لیورپول که تا کنون شکست نخورده و تنها دو امتیاز دست داده حالا برای قطعی کردن رسمی قهرمانی‌اش تنها به 18 امتیاز دیگر نیاز داشته باشد. لیورپولی‌ها اگر از 39 امتیاز باقیمانده موفق به کسب 18 امتیاز شوند قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس خواهند بود.

 

مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من از اوایل نوامبر احساس می‌کردم که جام قهرمانی امسال مال لیورپول خواهد بود. سه قهرمانی پیاپی خیلی دشوار است ولی سیتی با همه این حرفها تیم فوق‌العاده‌ای است که مربی بزرگی دارد".

 

دیدگاه‌ها