کد خبر : 1666312 | 14 بهمن 1398 ساعت 16:42 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت در انتظار نیمار پس از اتفاق جنجالی

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی به دلیل توهین به داور ممکن است از همراهی پی اس جی برای یک یا چند بازی محروم شود.

محرومیت در انتظار نیمار پس از اتفاق جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و مون‌‌پلیه در لوشامپیونا که شنبه شب برگزار شد، با جنجال‌های زیادی همراه بود و دو تیم بارها به داور بازی انتقادهای شدیدی وارد کردند. یکی از صحنه‌های جنجالی بازی زمانی اتفاق افتاد که نیمار، ستاره برزیلی از حرکتی که شگرد دارد، حرکت موسوم به رینبو فلیک که از سوی خیلی‌ها تحقیرآمیز قلمداد می‌شود استفاده کرده و از سوی داور بازی با کارت زرد جریمه شد.

 

 

1475041

 

 

درحالی که هواداران PSG از دیدن حرکت ستاره برزیلی تیم‌شان سرحال آمده بودند داور مسابقه از این حرکت او ناراضی بود و نیمار را با نشان دادن یک کارت زرد جریمه کرد. البته داور بازی ابتدا به خاطر انجام حرکت رینبو فلیک به نیمار تذکر داد ولی وقتی او برای تحقیر مدافعی که روی او مرتکب خطا شده بود باز هم سعی کرد با دریبل‌های پیاپی او را تحقیر کند از داور کارت زرد دریافت کرد.

 

این اتفاق خشم شدید ستاره برزیلی را به همراه داشت و بین دو طرف تنش لفظی رخ داد. داور بازی از نیمار می خواست به فرانسه صحبت کند اما نیمار که عصبانی بود، پاسخ داد به فرانسه حرف بزنم؟ و سپس از یک لفظ توهین آمیز استفاده کرد که گویا داور متوجه نشد؛ در غیر این صورت به او کارت قرمز نشان می داد. این صحنه اما توسط دوربین های شبکه کانال پلاس ثبت شد و شب گذشته به نمایش در آمد.

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، قرار است روز پنجشنبه نیمار به کمیته انضباطی برود و در مورد این اتفاق توضیح بدهد. هرچند نیمار اخراج نشد ولی کمیته انضباطی تمام صحنه های بازی را آنالیز می کند و چنانچه نیاز باشد، بازیکن را با محرومیت مواجه می کند. اکنون به نظر می رسد محرومیت یک یا چند جلسه ای از رگ گردن به نیمار نزدیک تر باشد.

 

 

1475028

دیدگاه‌ها