کد خبر : 1666340 | 14 بهمن 1398 ساعت 18:36 | 266.1K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت قرمز در کمپ خوان گامپر

بحران و درگیری شدید در تمرین بارسلونا

آاس در گزارشی ویژه پرده از یک درگیری لفظی و فیزیکی در تمرین هفته گذشته بارسا برداشت. درگیری بین دو بازیکن بزرگ این تیم رخ داده است.

 بحران و درگیری شدید در تمرین بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، هرچند سران بارسلونا در تلاشند تا فضای حاکم بر این باشگاه را آرام نشان دهند ولی خبرهای خوبی از درون بارسلونا به گوش نمی رسد. بارسا یک هفته پرتنش به خصوص در تمرینات را پشت سر گذاشته است.

 

 

1475485

 

 

برکناری ارنستو والورده و لو رفتن مذاکرات برای جانشین او در کنار تردیدهای باشگاه در جذب مهاجم جدید و اجازه جدایی به کارلس پرز در انتقالات زمستانی و نیز شکست تلخ از والنسیا فضای رختکن بارسا را منفی کرد و یک دودستگی در میان بازیکنان ایجاد شده است.

در جریان بازی پنجشنبه شب برابر لگانس و شب گذشته برابر لوانته، سنت همیشگی بارسلونا فراموش شد. بازیکنان پیش از شروع بازی همیشه به دور هم حلقه می زدند و مسی و گاهی پیکه با حرف های خود، انگیزه تیمی را مضاعف می کردند که نمادی از اتحاد میان بازیکنان بود.

در دو بازی اخیر زیر نظر ستین این اتفاق رخ نداد و زمانی که او از سوال شد پاسخ داد که اصلا از این سنت خبر نداشته است. همان جا بود که تردیدها در مورد شرایط درون تیمی بارسا قوت گرفت.

 

 

Image result for pique messi busquets entrenamiento

 

 

چیزی که قطعا ستین از آن اطلاع دارد، به تنش و درگیری تمرین سه شنبه صبح بر می گردد. طبق اطلاع از منابع موثق، در اواخر تمرین و در جریان یک بازی درون تیمی، حرکت یکی از ستاره های بزرگ به مذاق بازیکن بزرگ دیگر خوش نمی آید و بین این دو درگیری رخ می دهد.

کار به جاهای باریک کشیده بود که در نهایت با دخالت دیگر بازیکنان قضیه ختم به خیر شد ولی این دو بازیکن بزرگ که گویا از کاپیتان های تیم هستند، همچنان با یکدیگر قهرند و اختلاف حل نشده است.

 

شاید در شرایط عادی چنین اتفاقی در هر تمرینی طبیعی باشد ولی بارسلونا روزهای پرتنشی را پشت سر گذاشته و فضای حاکم بر رختکن این تیم هنوز مساعد نیست. پس از اخراج والورده برخی بازیکنان در اینستاگرام واکنشی مثبت به این قضیه نشان دادند که با واکنش خوبی در رختکن همراه نشد به طوری که برای مثال سرخی روبرتو مجبور شد شخصا با والورده تماس بگیرد و از وی عذرخواهی کند.

بارسا پنجشنبه بازی حساسی برابر بیلبائو در کوپا دل ری پیش رو دارد و در شرایطی که صدر جدول را نیز به رئال واگذار کرده، یکشنبه هفته بعد باید به مصاف رئال بتیس برود.

 

دیدگاه‌ها