کد خبر : 1666354 | 14 بهمن 1398 ساعت 19:36 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال بین یوونتوس و فیورنتینا شدت گرفت!

روکو کمیسو، مالک آمریکایی فیورنتینا همچنان بر سر مواضع جنجالی اش مانده است.

جنجال بین یوونتوس و فیورنتینا شدت گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و با اعلام دو پنالتی بحث برانگیز به سود یوونتوس مقابل فیورنتینا، روکو کمیسو صدرنشین فعلی سری آ را به حمایت شدن از سوی فدراسیون متهم کرد. پاول ندود، مدیر ورزشی یووه در پاسخ مدعی شد بهانه گیری از سوی دیگر تیم ها کافی است و آنها باید به قدرت بیانکونری احترام بگذارند، اما روکو کمیسو باز هم پاسخ ندود را داده است.

 

1475504

 

روکو کمیسو گفت: "ما هنوز عصبانی هستیم، زیرا هیچ کس از ما عذرخواهی نکرده است، نه پاول ندود نه هیچکس دیگری. اگر فقط یک حادثه بود، من چیزی نمی گفتم، اما حالا وقتی که در سه بازی این اتفاق رخ داده دیگر صحبت خواهم کرد. چرا هنگام اعلام پنالتی های جنوا و اینتر، کسی برای بررسی صحنه ها و استناد به VAR اقدام کرد؟

 

در مورد دیدار مقابل یوونتوس نیز باید بگویم اگر رودریگو بنتانکور در صحنه ای که شبیه سازی کرد، اخطار دوم می گرفت باید اخراج می شد و بازی آن موقع هنوز 0-1 بود. من می خواهم با ما نیز همانند یوونتوس رفتار شود. آنها درآمد زیادی دارند، اما دقیقا مشابه مبلغی را که ما می دهیم را به فدراسیون می پردازند.

 

پاول ندود نمی تواند درباره من اینگونه با بی احترامی صحبت کند. من نیازی به محبت کسی ندارم، اما دوست ندارم مانند برخی از احمق های آمریکایی با من رفتار شود."

دیدگاه‌ها