کد خبر : 1666374 | 14 بهمن 1398 ساعت 21:54 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی دشمن قدیمی بالاخواه یوونتوس درآمد!

زدنیک زمن، سرمربی سابق ایتالیایی مدعی شد پنالتی های یوونتوس مقابل فیورنتینا درست بوده است.

وقتی دشمن قدیمی بالاخواه یوونتوس درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، زدنیک زمن در اواخر هزاره گذشته و اوایل قرن جدید، در بین اولین افرادی بود که یوونتوس را متهم به سود بردن از داوری و حتی دوپینگ بازیکنانش کرد. حالا این سرمربی سالخورده در مورد دو پنالتی جنجالی دیروز یوونتوس مقابل فیورنتینا صحبت کرده و به نوعی از بیانکونری دفاع کرده است.

 

1475527

 

زدنیک زمن گفت: "من بازی را تماشا کردم و هر دو پنالتی را می شد گرفت. داوران و اعضای VAR هر دو فیلم را نگاه کرده و تصمیم گرفتند پنالتی بگیرند. در گذشته تصمیماتی بسیار بدتر از این گرفته شده بود ، اما این موارد خطاهایی هست که می توان پنالتی گرفت. تنها مشکل VAR این است که هنوز برخی از موارد نه برای داور و نه VAR روشن نیستند. در این موارد، داور مانند همیشه تصمیم می گیرد.

 

در گذشته باشگاه هایی که همیشه بیشتر از دیگران شکایت داشتند، در بازی بعدی داوری به نفع شان بود، اما فکر می کنم حالت شرایط خیلی سخت تر است. VAR به همه کمک می کند تا تصمیمات عادلانه تری بگیرند.

 

فوتبال زنان در ایتالیا؟ من امیدوارم که فوتبال زنان بتواند رشد خود را ادامه دهد ، اگرچه ما در فوتبال آقایان بیش از حد کافی مشکل داریم که نیاز به اصلاح دارد."

دیدگاه‌ها