کد خبر : 1666428 | 15 بهمن 1398 ساعت 10:50 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینلی: آرسنال نگذاشت در تیم امید برزیل بازی کنم

گابریل مارتینلی پدیده برزیلی باشگاه آرسنال می‌گوید این باشگاه انگلیسی مانع از حضور او در اردوی تیم ملی زیر 23 سال برزیل شده است.

مارتینلی: آرسنال نگذاشت در تیم امید برزیل بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، گابریل مارتینلی پدیده جوان برزیلی باشگاه آرسنال می‌گوید این باشگاه انگلیسی مانع از پیوستن او به تیم ملی 23سال برزیل شده و این در حالی است که او مشتاق بازی در تیم ملی کشورش بوده است.

 

این جوان برزیلی در فصل جاری با پیراهن آرسنال بسیار درخشان بوده و در رقابت های مختلف توانسته برای توپچی‌ها عدد گل های خود را دو رقمی کند. او از زمان نیکلاس آنلکا در فصل 1998-1999 تنها جوان زیر بیست سال آرسنال بوده که موفق شده در یک فصل بیشتر از ده گل به ثمر برساند.

 

1463765

 

درخشش مارتینلی با پیراهن آرسنال باعث شد او از سوی تیم ملی 23سال برزیل در آستانه بازی‌های المپیک به این تیم دعوت شود. مارتینلی در گذشته دو بازی برای تیم ملی امید برزیل انجام داده و برای شرکت در تورنمنتی که از 18 ژانویه تا 9 فوریه با حضور برزیل برگزار شد به تیم ملی امید کشورش دعوت شده بود. ولی آرسنال که او را بخش مهمی از ترکیب خود می‌دانست از در اختیار گذاشتنش خودداری کرد.

 

مارتینلی در این باره گفت:" من به تیم ملی گفتم که اگر دست من بود حتما بازی می‌کردم. ولی می‌دانیم که این کار سخت خواهد بود چون من آن زمان فیکس آرسنال بودم و این باشگاه بود که ترجیح داد من را به تیم ملی واگذار نکند. مدیر تیم های ملی برزیل با من تماس گرفت و به خاطر بازی‌های خوبم تبریک گفت و به تیم ملی امید دعوتم کرد".

 

1475590

 

مارتینلی به خاطر ملیت پدرش می‌تواند در تیم ملی ایتالیا هم بازی کند. او با اینکه می‌گوید تمرکزش فقط بر روی تیم ملی برزیل است ولی این را هم رد نکرد که ممکن است زمانی تصمیم بگیرد با پیراهن ایتالیا به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها