کد خبر : 1666440 | 15 بهمن 1398 ساعت 11:35 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

مشتری اول برای کپا پیدا شد؛ اتلتیک بیلبائو

کنار گذاشته شدن کپا آریسابالاگا دروازه‌بان چلسی از ترکیب این تیم در بازی اخیر و شایعات درباره حذف او از ترکیب اصلی توسط لمپارد باعث شده اتلتیک بیلبائو عزم خود را برای جذب کپا جزم کند.

مشتری اول برای کپا پیدا شد؛ اتلتیک بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه اسپانیایی اتلتیک بیلبائو برای جذب کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی اعلام آمادگی کرده است. کپا در بازی اخیر چلسی مقابل لستر که با تساوی به پایان رسید از سوی فرانک لمپارد در فهرست تیم قرار نگرفته بود. در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که فرانک لمپارد تا پایان فصل دیگر از کپا استفاده نخواهد کرد و به جای او ویلی کابایرو را درون دروازه چلسی خواهد گذاشت.

 

1475348

 

این در حالی است که کپا از آگوست 2018 که با قراردادی 72 میلیون پوندی راهی چلسی شد تا کنون به عنوان دروازه‌بان فیکس در این تیم خدمت کرده بود ولی حالا گفته می‌شود لمپارد مایل به استفاده از او نیست. در فصل جاری هواداران چلسی و کارشناسان انگلیسی انتقادهای زیادی از کپا به عمل آوردند. او در این فصل 43 گل دریافت کرده و تنها در هشت بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شده است.

 

1475349

 

به گزارش سان، اتلتیکو مادرید از هم‌اکنون تلاش های خود را برای جذب کپا آغاز کرده و تنها موردی که می‌تواند در راستای این انتقال مانع‌تراشی کند دستمزد بسیار بالای آریسابالاگا است که ممکن است پرداخت آن برای بیلبائو غیرممکن باشد.

 

دیدگاه‌ها