کد خبر : 1666464 | 15 بهمن 1398 ساعت 12:49 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

بال‌های پرواز یحیی در دربی 92 (عکس)

مهدی ترابی و وحید امیری دو هافبک کناری پرسپولیس در دیدار با استقلال خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی با هدایت یحیی گل محمدی، تیم پرسپولیس در مقابل رقیب سنتی خود استقلال قرار خواهد گرفت. سرخپوشان تهرانی در بازی قبلی خانگی خود تراکتور، یکی از مدعیان قهرمانی را با دو گل شکست دادند که این نتیجه، در روز درخشش دو هافبک کناری پرسپولیسی ها رقم خورد؛ یعنی وحید امیری و مهدی ترابی.

 

امیری که همیشه به عنوان یک هافبک چپ ستاره ای درخشان بوده، در دوران یحیی گل محمدی و پس از جذب اوساگوآنا به پست تخصصی خود منتقل شده و کیفیت واقعی خود را نشان داده است. وی در دیدار با تراکتور یک پاس استثنایی برای علیپور ارسال کرد و در نیمه دوم نیز با یک حرکت فردی فوق العاده، دروازه مظاهری را فرو ریخت. نکته جالب این که امیری با دو گل و یک پاس گل در نیم فصل دوم، موثرترین بازیکن تیمش بوده است.

 

1475641

 

دیگر هافبک سرخپوشان مهدی ترابی است. او در این فصل بی گمان یکی از برترین بازیکنان لیگ بوده اما در نیم فصل دوم، هنوز تاثیر خود را نشان نداده است. ترابی که در اولین دربی خود موفق شد پاس گل دهد، اکنون در جدول گلزنان 7 گله است و باید دید آیا در دربی به شیخ دیاباته می رسد یا نه.

 

با توجه به این که وحید امیری و مهدی ترابی توانایی بازی در هر دو جناح را دارند، کار مدافعان استقلال برای مهار این دو بسیار سخت خواهد بود.

 

1475642

دیدگاه‌ها