کد خبر : 1666474 | 15 بهمن 1398 ساعت 13:18 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس نشان داد قهرمانی هایش اتفاقی نبود

حجازی: استارت قهرمانی استقلال باید از دربی باشد

پیشکسوت استقلال می گوید دیدار با پرسپولیس مسابقه سختی محسوب می شود.

حجازی: استارت قهرمانی استقلال باید از دربی باشد

به گزارش "ورزش‌سه"، آتیلا حجازی که امروز در تمرین استقلال حضور یافت و با اعضای این تیم دیدار کرد، درباره شرایط آبی پوشان عنوان کرد: شرایط استقلال همانطور که همه می دانند خوب است. این تیم هم فوتبال خوبی بازی می کند و هم نتایج خوبی می گیرد. بازی دربی اما سوا از بازی های دیگر است. امیدوارم نتایج خوب در دربی هم ادامه پیدا کند و شاهد یک پیروزی خوب برای استقلال باشیم.


وی درباره شرایط پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس هم تیم خوبی است. شاید بهترین تیم لیگ باشد. این تیم سه سال قهرمان لیگ شده و نشان داده اتفاقی نبوده است. قطعا بازی سختی خواهیم داشت. هم استقلال در شرایط آرمانی است و هم پرسپولیس. این بستگی به آن دارد که چه تیمی در 90 دقیقه موفق باشد. بازی غیرقابل پیش بینی است اما امیدوارم بازی خوبی باشد و استقلال برنده شود.


پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد فرهاد مجیدی در سمت سرمربی آبی ها خاطرنشان کرد: تا اینجای کار فرهاد مجیدی 3 بازی بوده و امیدوارم روند رو به رشد او ادامه پیدا کند. باید به مربیان جوان فرصت داد. فرهاد پیشینه قوی در استقلال دارد و امیدوارم در مربیگری هم مثل دوران بازی خود موفق باشد.


حجازی در پایان درباره اینکه اگر استقلال برنده دربی نشود فاصله این تیم تا صدر زیاد می شود افزود: این بازی 6 امتیازی است. استقلال به برد نیاز دارد. فعلا زود است به قهرمانی فکر کنیم اما استارت آن باید از دربی باشد.

دیدگاه‌ها