کد خبر : 1666484 | 15 بهمن 1398 ساعت 13:33 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

صد درصد استقلالی هستم؛

نیکبخت: این دربی جذاب‌ترین بازی مجیدی خواهد بود

علیرضا نیکبخت می‌گوید: فرهاد مجیدی از جنس استقلال است و بازیکنان جانشان را هم برای او می‌دهند.

نیکبخت: این دربی جذاب‌ترین بازی مجیدی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، نیکبخت در حاشیه تمرین تیم استقلال راجع به تجربه اش از بازی در دربی گفت: شرایط طوری بود که من انتقال پیدا کردم به پرسپولیس و آن اتفاقات افتاد. وقتی جایی بازی می‌کنی، باید با جان و دل بازی کنی. من 7 سال در استقلال بودم و با جان و دل بازی کردم و هر جا هم که بودم، برای استقلال آرزوی موفقیت داشتم. خون ما آبی است اما بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که باید تیمت را عوض کنی و سه سالی که من از استقلال دور بودم دلیل نمی‌شود که بگویند استقلالی نیست. من استقلالی ام صد درصد.

 

هافبک سابق سرخابی در خصوص شرایط آبی پوشان عنوان کرد: خدا را شکر با این که کادرفنی استقلال عوض شد، همان رویه ادامه دارد. فرهاد مربی جوانی است و فکر می‌کنم سنت شکنی شده و باید این اتفاقات بیفتد و مربی جوان بیاید و کار کند. مطمئنم فرهاد نتیجه می‌گیرد چون انگیزه ای که مربیان جوان دارند را مربیان قدیمی ندارند. ما الان در سطح لیگ می‌بینیم که مربی را برمی‌دارند سریعا به تیم دیگری می‌فرستند بدون این که به او استراحت بدهند! ما جوان ها باید از یک جایی شروع کنیم و این برمی‌گردد به مدیران عامل و تصمیم هایشان. من مطمئنم فرهاد نتیجه می‌گیرد، کما این که با این وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا چطور نتیجه گرفت. مربی اگر از جنس بچه ها باشد، بازیکنان جانشان را هم می‌دهند. این دربی می‌تواند جذاب ترین دربی برای فرهاد مجیدی باشد.

 

علیرضا نیکبخت همچنین درباره پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس طبق معمول خوب است! فکر می‌کنم چون پیکره پرسپولیس خیلی تغییر نکرده، شرایط بهتری از نظر بازیکنی دارند. اما در بازی پرسپولیس - استقلال هیچ وقت نمی‌توانید بگویید یک تیم قوی است و یک تیم دیگر ضعیف یا مساوی هستند. این بازی ها روحی روانی است و به قول ناصر خان حجازی این بازی 6 امتیازی است. شما یک بازی انجام می دهید و یک سال نان این بازی را می خورید. مطمئنا این بازی می تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

دیدگاه‌ها