کد خبر : 1666529 | 15 بهمن 1398 ساعت 16:37 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

برادران حیدری؛ یکی دربی تهران و دیگری فیلیپین

پیام و بیژن حیدری را می توان از پرکارترین داوران این روزهای فوتبال ایران دانست. برادرهایی که یکی از آنها باید روز پنجشنبه نود و دومین دربی تهران را سوت بزند.

برادران حیدری؛ یکی دربی تهران و دیگری فیلیپین

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز گذشته به طور رسمی اعلام شد بیژن حیدری قضاوت دربی بزرگ تهران را برعهده خواهد داشت ابلاغیه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دومین برادر همدانی داوری ایران را هم دعوت به قضاوتی جدید کرد. قضاوتی که از رقابت های afc cup و بین دو تیم سریز نگرس فیلیپین و بالی یونایتد هند از گروه G انجام خواهد شد.

 

البته هنوز نام داوران هفته نوزدهم لیگ برتر اعلام نشده است و تنها درباره نام بیژن حیدری (که قرار است قاضی دربی نود و دوم باشد) اطلاع رسانی شده است به همین دلیل هنوز مشخص نیست پیام حیدری هم در هفته پیش رو قضاوتی خواهد داشت یا خیر. اما هر آنچه که هست در هفته ای که نام بیژن به عنوان داور دربی معرفی می شود ابلاغیه دیدار اسفند ماه نیز برای پیام و برای قضاوت بازی اسفندماه در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می شود.

 

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا پیام حیدری به عنوان داور و حسن ظهیری به همراه فرهاد مروجی به عنوان کمک های  این بازی را قضاوت می کنند. همچنین وحید کاظمی نیز به عنوان داور چهارم برای این دیدار انتخاب شده است.

 

ناظر داوری از سنگاپور و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشور ویتنام است.

دیدگاه‌ها