کد خبر : 1666296 | 14 بهمن 1398 ساعت 15:40 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین قضاوت حیدری در مصاف استقلال و پرسپولیس

دکتر بیژن، سوت دربی را در دست گرفت

با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری نود و دومین دیدار سرخابی‌های پایتخت را قضاوت خواهد کرد.

دکتر بیژن، سوت دربی را در دست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را در خصوص تیم داوری دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اتخاذ کرد و بر این اساس بیژن حیدری این بازی را سوت خواهد زد.


درباره حیدری که از داوران بین‌المللی و باتجربه فوتبال ایران به حساب می‌آید گفته می‌شد که گزینه نهایی کمیته داوران برای داوری دربی تهران است اما هنوز تردیدهایی در این خصوص وجود داشت. با این حال ممبینی و همکارانش در کمیته داوران تصمیم گرفتند از یک داور باتجربه برای مسابقه روز پنجشنبه استفاده کنند و قضاوت دربی را به بیژن حیدری سپردند.


حیدری پیش از این در دو مسابقه استقلال و پرسپولیس حضور داشته است؛ او یک بار در جریان تساوی بدون گل داور چهارم بود و بار دوم به عنوان داور وسط دربی را قضاوت کرد که آن بازی با تک گل علی علیپور به سود پرسپولیس خاتمه یافت. او حالا برای سومین بار به عنوان تیم داوری و دومین بار به عنوان داور وسط در دربی حضور خواهد داشت.


این داور تحصیلکرده که جراح ارتوپد است همواره مورد تمجید جامعه داوری بوده و حالا باید دید از پس مسابقه حساس استقلال و پرسپولیس که شرایط دو تیم در جدول رده بندی هم متفاوت است چگونه عمل خواهد کرد.


گفتنی است؛ سعید علی‌نژادیان و سعید قاسمی به عنوان کمک داور بیژن حیدری را در دربی 92 همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها