کد خبر : 1666535 | 15 بهمن 1398 ساعت 16:47 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا و مصائب بازی های دور از نوکمپ بدون سوارز

بارسلونا بدون لوئیس سوارز و در حساس ترین مقطع فصل، احتمالا کار دشواری در بازی های خارج از خانه خواهد داشت.

بارسا و مصائب بازی های دور از نوکمپ بدون سوارز

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از آاس، لوئیس سوارز پس از سوپرکاپ اسپانیا تن به جراحی زانو داد و سپس اعلام شد که به مدت 4 ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. سوارز احتمالا فصل را از دست خواهد داد و این خبری بسیار بد برای آبی اناری ها بود.

نقش لوئیس سوارز در خط حمله بارسا انکار نشدنی است و این نقش به خصوص در بازی های خارج از خانه این فصل بارسا نمایان تر بوده است. بارسا که بیشتر ناکامی هایش در فصل جاری در خانه حریفان بوده، روی سوارز حساب ویژه ای باز کرده بود.

 

 

1475742

 

 

سوارز در بازی با ختافه در کولیسئوم روی پاس تراشتگن موفق به زدن گل اول بارسا شد و در بازی با لگانس، نقش مهمی در عوض کردن باخت با برد داشت. بارسا آن بازی را 1-2 برد و سوارز هم گلزنی کرد. سوارز در پیروزی 0-3 در زمین ایبار، هرچند گلزنی نکرد ولی دو پاس گل داد. 

 

او در پیروزی 0-1 بارسا در زمین اتلتیکو نیز پاس تنها گل بارسا را به مسی داد. سوارز در تساوی 2-2 مقابل سوسیداد در آنوئتا یک گل زد و یک پاس گل داد. ستاره اروگوئه ای پاس گل تساوی را به گریزمان داد و سپس توانست روی پاس مسی گل دوم بارسا را به ثمر برساند.

او در تساوی 2-2 در زمین اسپانیول هم روی پاس آلبا یک گل زیبا زد و یک پاس گل هم به ویدال داد. در لیگ قهرمانان نقش او در پیروزی 1-2 در زمین اسپارتا و نیز اینتر انکار نشدنی است. در سن سیرو و برابر اینتر او پاس گل برتری بارسا را به آنسو فاتی داد.

بارسا بدون سوارز باید ادامه فصل را پشت سر بگذارد و باید دید مهاجمان این تیم در دو بازی دور از خانه پیش رو برابر بیلبائو و بتیس چه خواهند کرد.

 

 

1466801

 

دیدگاه‌ها