کد خبر : 1666559 | 15 بهمن 1398 ساعت 18:26 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری گتوزو به کسب سهمیه چمیپونزلیگ با ناپولی

جنارو گتوزو سرمربی جدید ناپولی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناامید نیست.

امیدواری گتوزو به کسب سهمیه چمیپونزلیگ با ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که با جنارو گتوزو باخت پشت باخت را تجربه می کرد با پیروزی هفته گذشته برابر یوونتوس اوج گرفت و شب گذشته در زمین سامپدوریا 2-4 پیروز شد تا هواداران این تیم به آینده امیدوارتر شوند.

 

 

1473113

 

 

 جنارو گتوزو پس از پیروزی ناپولی بر سامپدوریا به اسکای اسپورتس گفت:« ما شروع خیلی قدرتمندی داشتیم اما وقتی کوالیارلا آن گل در کلاس جهانی را به ثمر رساند، سامپدوریا به بازی بازگشت و ریتم بازی تغییر کرد و بازی تبدیل به یک نبرد واقعی شد. به هر حال ما کاری که باید را در ادامه بازی کردیم.»

 

بازگشت کولیبالی و مرتنس:«  ما در هفته‌های اخیر مشکلات زیادی داشته‌ایم، از این‌رو داشتن چنین بازیکنانی که بتوانند به عنوان بازیکنی ذخیره به میدان بروند، می‌تواند شکل بازی را تغییر دهد.

در واقع در شرایط دشوار می‌توان با استفاده از چنین بازی‌هایی بر کیفیت بازی تیم اضافه کرد. ما گاهی اوقات اعتماد به نفس‌مان را از دست می‌دهیم، از این‌رو باید در چنین مواردی بهتر کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که روی کارمان تمرکز لازم را داریم.»

 

گتوزو همچنین درباره هافبک آلمانی‌اش که در دقیقه 83 گل سوم ناپولی را به ثمر رساند، گفت:« دیه‌گو دِمه این هفته مبتلا به ویروس آنفولانزا شده بود و سخت مریض بود اما موفق شدیم به کمک تیم پزشکی‌مان او را به این بازی برسانیم و خود دِمه هم هر کاری که می‌توانست کرد تا دقایقی در این دیدار بازی کند.»

 

کسب سهمیه لیگ قهرمانان:« ناامید نیستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. به جلوتر از آن فکر نمی‌کنیم.»

دیدگاه‌ها