کد خبر : 1666605 | 15 بهمن 1398 ساعت 23:20 | 455K بازدید | 0 دیدگاه

بحران جدید در باشگاه بارسلونا

واکنش غیرمنتظره مسی به ادعای عجیب آبیدال

ادعای اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا، در مورد دلیل اخراج ارنستو والورده، با واکنش لیونل مسی، ستاره آبی و اناری ها همراه شد.

واکنش غیرمنتظره مسی به ادعای عجیب آبیدال

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، به اخراج ارنستو والورده انجامید و پس از آن این باشگاه کیکه ستین را به عنوان جانشین او معرفی کرد؛ در حالی که پیش از آن از ژاوی هرناندس به عنوان گزینه هدایت بارسا نام برده می شد و حتی مذاکراتی هم با او صورت گرفته بود.

 

1278391

 

اما آبیدال در گفتگو با اسپورت، صحبت هایی جنجالی در مورد سرمربی سابق بارسا، والورده و همین طور هم تیمی سابقش، ژاوی به زبان آورد.

او در مورد دلیل اخراج والورده گفت:" من به نتایج نگاه نکردم، من به نمایش تیم توجه داشتم. آنطور که بازی می کردیم، تاکتیک ها، عملکرد بازیکنان و آنهایی که بازی نمی کردند. من به جزئیات توجه داشتم. خیلی از بازیکنان راضی نبودند یا خیلی تلاش نمی کردند و مشکلات از نظر ارتباطات درون تیمی بود. رابطه کاری مربی با بازیکنان خوب بود اما من به عنوان یک بازیکن سابق، می توانستم چیزهایی را احساس کنم. من به باشگاه در مورد چیزی که فکر می کردم، گفتم و باید تصمیم گرفته می شد."

 

1475804

 

آبیدال همچنین از ژاوی به دلیل اینکه گفته بود پیشنهاد رسمی ای از سوی بارسا دریافت نکرده بود، گفت:" در اولین جلسه ای که داشتیم، ژاوی صحبت های ما را شنید. در دومین جلسه، او از تصمیمش گفت. آنچه در رسانه ها مطرح شد، بیشتر جنبه سیاسی داشت، تا ورزشی. من تنها در مورد فوتبال صحبت می کنم. من علاقه دارم در مورد کاری که مربیان می کنند، صحبت کنم. در مورد صحبت های ما با ژاوی از همه چیز نوشتند به جز چیزی که واقعیت داشت. اینکه اصلا مذاکره ای برای قرارداد با او انجام نشد.

ژاوی تجربه زیادی به عنوان مربی ندارد. درست است که اینجا خانه اوست. باشگاه تصمیم گرفت با کیکه ستین قراردادی دو ساله امضا کند و به او اطمینان زیادی داریم. درهای باشگاه همیشه به روی ژاوی باز است.من نمی دانم اینجا خواهم ماند یا نه اما درهای باشگاه بارسلونا همیشه به روی ژاوی باز است."

 

1475803

 

اما آن قسمت از صحبت هایی آبیدال در مورد عدم رضایت بعضی از بازیکنان از والورده و عدم ارتباط مناسب بین آنها با سرمربی قبلی، واکنش مسی را به همراه داشت.

کاپیتان بارسایی ها تصویری از مصاحبه آبیدال را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" من واقعا دوست ندارم چنین کاری انجام بدهم اما فکر می کنم همه باید مسئولیت کارشان را برعهده بگیرند و مراقب تصمیمات شان باشند.

بازیکنان مسئول آنچه در زمین رخ می دهد، هستند و اگر خوب نباشیم، خودمان اولین نفراتی هستیم که می فهمیم. آنهایی که مسئول بخش مدیریت ورزشی باشگاه هستند هم باید مسئولیت شان را بپذیرند و مهمتر از همه، مسئولیت تصمیمات شان را برعهده بگیرند.

در نهایت، فکر می کنم وقتی در مورد بازیکنان صحبت می کنیم، باید نام ببریم زیرا در غیر این صورت حیثیت همه را خدشه دار کرده ایم و باعث ایجاد شایعاتی می شویم که واقعیت ندارند."

روزنامه های اسپانیایی هم امروز به ماجرای بحران در بارسلونا با محوریت لیونل مسی پرداخته و روی جلد خود را به این موضوع اختصاص دادند. 

 

1475871

مارکا روی جلد امروز خود را به درگیری مسی و آبیدال اختصاص داده و از تیتر "مشت مسی" استفاده کرده است

 

1475870

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو بر روی جلد خود تصویری از چهره مسی و آبیدال منتشر کرده و از تیتر " مسی علیه آبیدال" استفاده کرده است.

 

1475872

اسپورت، دیگر روزنامه کاتالان هم روی جلد خود را به مسی و آبیدال اختصاص داده و برای توصیف این درگیری از تیتر "سونامی" استفاده کرده است

 

 

دیدگاه‌ها