کد خبر : 1666629 | 16 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

هالند توقف‌ناپذیر است؛ ادامه شگفتی‌سازی پدیده جوان

با وجود باخت 3-2 دورتموند مقابل وردربرمن در جام حذفی آلمان، ارلینگ هالند پدیده نروژی این تیم با گلزنی در این بازی موفق شد یک رکورد دیگر در فوتبال آلمان به نام خود به ثبت برساند.

هالند توقف‌ناپذیر است؛ ادامه شگفتی‌سازی پدیده جوان

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، پدیده جوان بوروسیا دورتموند که در ماه ژانویه از سالزبورگ اتریش به  این تیم پیوسته و تا کنون تنها در چهار بازی با پیراهن این تیم به میدان رفته و در این بازی‌ها تنها در یک مسابقه بازیکن فیکس بوده در این مدت کوتاه آنقدر گلزنی کرده که در آستانه رساندن تعداد گلهای خود به عددی دو رقمی قرار دارد.

 

1475830

 

هالند با اینکه دیروز در دیدار دورتموند مقابل وردربرمن در جام حذفی آلمان، مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرده بود در نیمه دوم در حالی وارد زمین شد که دورتموند 2-0 از حریف عقب افتاده بود. اما هالند برای اینکه در این بازی هم گلزنی کند تنها به 20 دقیقه زمان نیاز داشت. این هشتمین گل او در چهار بازی‌اش برای دورتموند بود و رکوردی جدید در فوتبال آلمان به حساب می‌آمد.

 

تا کنون هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال باشگاهی آلمان موفق نشده در چهار بازی اول خود برای یک باشگاه این تعداد گل به ثمر برساند. این رکورد زمانی خارق‌العاده‌تر می‌شود که به این واقعیت توجه داشته باشیم که هالند در این تعداد بازی تنها در یک مسابقه بازیکن فیکس بوده است و در این مدت حتی یک بار هم 90 دقیقه کامل در زمین حضور نداشته.

 

 

دیدگاه‌ها