کد خبر : 1666680 | 16 بهمن 1398 ساعت 18:00 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ناکامی سرخ‌های خوزستان؛

فولاد 2- شهرخودرو 0؛ ضربه مدافعان به خودی!

شاگردان نکونام در دیدار خانگی برابر شهرخودرو به برتری 2 بر صفر سیدند.

فولاد 2- شهرخودرو 0؛ ضربه مدافعان به خودی!

 

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در چهار مسابقه اخیرش به برتری نرسیده بود و دو مساوی و دو شکست داشت، عصر امروز در نخستین بازی هفته نوزدهم مقابل شهرخودرو قرار گرفت و در دیداری که مدافعان مشهدی اشتباهات زیادی داشتند، موفق شد با گل به خودی فرشاد فرجی و گلزنی شیمبا به برتری برسد و به روند ناکامی‌هایش پایان دهد و در آن طرف هم روند سه برد متوالی شهرخودرو در آسیا و لیگ برتر پایان پیدا کند.


هفته نوزدهم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 98/11/16 ؛ ساعت: 16
استادیوم: شهدای فولاد خوزستان/ تماشاگر:2957 نفر
داور: رضا کرمانشاهی/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و یوسف مغروری؛ داور چهارم: تورج عیوض‌محمدی؛ کمک داوران پشت دروازه: حسین زمانی و مجید محمدی/ ناظر: مسعود مرادی.

 

1475982

 


فولاد خوزستان


شهاب گردان
موسی کولی‌بالی
ایوب والی
فرزاد جعفری
عارف آقاسی
محمد آبشک
احمد عبدالله‌زاده(84- محمدزبیر نیک‌نفس)
فرشاد احمدزاده
آیاندا پاتوسی(66- عباس بوعذار)
حسن بیت‌سعید(8- صابر حردانی)
لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

 


شهرخودرو مشهد


سید مهدی رحمتی
فرشاد فرجی
علی نعمتی
حسن جعفری
محمدعلی فرامرزی
محمدحسین مرادمند
اکبر صادقی
سعید صادقی
امین قاسمی‌نژاد(83- روح‌الله سیف‌اللهی)
محمدرضا خلعتبری(77- میرسلاو اسلاوو)
محمد قاضی
سرمربی: مجتبی سرآسیایی

 

اخطار


عباس بوعذار(4+90) از فولاد

 

شرح گل

فولاد 1 - شهرخودرو (دقیقه 65): (گل به خودی فرشاد فرجی): ارسال پاتوسی از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین، از مقابل دروازه شهرخودرو عبور کرد و بعد از برخورد به ایوب والی، در جناح چپ به آقاسی رسید که سانتر او را فرشاد فرجی با دفع اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

 

فولاد 2 - شهرخودرو صفر (دقیقه 84: لوسیانو پریرا): اشتباه عجیب اکبر صادقی در پاس دادن موجب شد تا پریرا در پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شود و با شوت پای چپ دروازه شهرخودرو را باز کند.

 


لحظات حساس


10:12- ضربه ایستگاهی پاتوسی توسط مدافعان شهرخودرو دفع شد و به فرشاد احمدزاده رسید که شوت بی‌دقت این بازیکن با فاصله زیادی از دروازه مشهدی‌ها به بیرون رفت.

11:40- ارسال زمینی تند و تیز قاسمی‌نژاد از مقابل دروازه فولاد عبور کرد و ثمری نداشت.

14:10- شوت ناگهانی سعید صادقی از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه شهرخودرو عبور کرد.

23:35- شوت قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه به پای کولی‌بالی برخورد کرد و به بیرون رفت، اما در این صحنه داور به سود شهرخودرو کرنر نگرفت.

24:57- ارسال جعفری از جناح راست زمین به شکل خطرناکی از مقابل دروازه شهرخودرو رد شد و به اوت رفت.

26:02- سانتر آقاسی از سمت چپ زمین با دفع رحمتی به شیمبا رسید که شوت پُرقدرت او به تیرک افقی دروازه شهرخودرو اصابت کرد و در ادامه نیز اکبر صادقی با دفع توپ، اجازه نداد حمله فولاد ثمری داشته باشد.

27:37- حمله همه جانبه فولاد از سمت راست زمین در یک رفت و برگشت به حردانی رسید که شوت او را رحمتی دراختیار گرفت.

35:35- شوت محکم پاتوسی در محوطه جریمه شهرخودرو به مرادمند برخورد کرد و در برگشت به شیمبا رسید که در ادامه نیز با دخالت مرادمند اجازه کار به او داده نشد تا در جدال مهاجمان فولاد و مدافعان شهرخودرو، در نهایت توپ به رحمتی برسد.

41:20- پریرا پشت مدافعان شهرخودرو صاحب توپ شد و موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما تعلل او موجب شد تا بعد از دخالت مرادمند، مجددا توپ به او برخورد کند و به بیرون برود.

43:25- پاس خلعتبری با ضربه سر را حسن جعفری به مدافعان فولاد کوبید و در برگشت شوت روی پای قاضی به بیرون رفت.

 

1475988

 

49:02- صابر حردانی با یک حرکت تکنیکی از سد جعفری گذشت و در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت که ضربه محکم او از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

52:40- پاس در عمق احمدزاده را پریرا با پاس در عرض خطرناکی به مقابل دروازه شهرخودرو فرستاد، اما قبل از رسیدن توپ به پاتوسی، رحمتی به خوبی با پا توپ را دفع کرد.

53:16- ارسال تند و تیز فرزاد جعفری از سمت راست زمین در موقعیت خوبی به حردانی رسید که ضربه سر او از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

58:10- شوت پشت محوطه قاسمی‌نژاد را گردان دراختیار گرفت.

61:00- ارسال خلعتبری از روی کرنر و ضربه سر تماشایی قاضی با واکنش عالی گردان راهی کرنر شد.

69:10- شوت پای چپ آبشک دقت لازم را نداشت و با فاصله زیادی از دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

82:20- شوت راه دور سعید صادقی ثمری نداشت و از روی دروازه فولاد عبور کرد.

86:45- صابر حردانی در زمین خودی توپ‌گیری کرد و با سرعت بالا خود را در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار داد، اما در زدن ضربه آخر بی‌دقت بود و شوت زمینی او از کنار دروازه شهرخودرو به اوت رفت.

88:01- توپ ارسالی از جناح راست زمین با دفع اشتباه گردان نزدیک بود تبدیل به گل اول شهرخودرو شود که شوت مهاجم مشهدی‌ها راهی اوت شد.

90:25- ارسال حسن جعفری از سمت راست زمین با ضربه سر قاضی درآستانه ورود به دروازه فولاد بود که ایوب والی از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید.

 

1475989

 

در حاشیه

* وحید حیدریه، مدافع چپ فولاد تنها بازیکن محروم این مسابقه است.

* حمیدرضا رجبی، مربی فولاد که در دیدار اخیرشان مقابل سپاهان به دلیل اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شد، امروز روی نیمکت تیمش نیست.

* سرآسیای و سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شهرخودرو که در تیم ملی و استقلال با نکونام هم‌بازی بوده، قبل از مسابقه برخورد گرمی با سرمربی فولاد داشتند.

 

* محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، محمددآقاجان‌پور و حسن جعفری پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند.
* زامهران، صالح حردانی، رضا شربتی و میلاد بدرقه از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی هستند.

* حسن جعفری در این مسابقه برخلاف همیشه که در پست دفاع راست بازی می‌کرد، با تصمیم سرآسیایی در پست هافبک راست به میدان رفت و به جای او فرشاد فرجی در پست دفاع راست قرار گرفت.
* ایمان مبعلی، میثم سلیمانی و لفته حمیدی، بازیکنان سابق فولاد از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا می‌کنند.
* در دقیقه 6 حسن بیت‌سعید به دلیل مصدومیت با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد و لحظاتی بعد صابر حردانی به جای او در ترکیب فولاد قرار گرفت تا این تیم خیلی زود یک تغییر اجباری را انجام دهد.

 

 

بهترین بازیکن


لوسیانو پریرا که در این فصل در امر گلزنی چندان موفق نبوده، روز پُرفروغی را مقابل شهرخودرو سپری کرد و مزد تلاش خود را هم گرفت؛ او در نیمه اول با وجود هدر دادن یک موقعیت، سه فرصت جدی به وجود آورد و یک بار هم با بدشانسی شوت او به تیرک دروازه رحمتی اصابت کرد ولی در نیمه دوم و روی تعلل مدافعان شهرخودرو توانست با یک شوت پای چپ گلزنی کند و مرد برتر میدان شود.


البته ایوب والی نیز در خط دفاعی فولاد موفق عمل کرد و علاوه بر برتری در بیشتر نبردهای هوایی و زمینی، یک بار هم توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید.

 

1476018

 

اتفاق ویژه


فولاد و شهرخودرو امروز نتایج متفاوتی از چهار مسابقه اخیرشان به دست آوردند؛ شاگردان نکونام که با دو مساوی و دو شکست به استقبال بازی با شهرخودرو آمده بودند، توانستند به پیروزی دست پیدا کنند و مشهدی‌ها نیز که با سرآسیایی یک مساوی و یک برد در لیگ برتر و دو پیروزی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده بودند، امروز در کسب امتیاز برابر فولاد ناکام بودند.
البته شکست شهرخودرو در حالی ثبت شد که مدافعان این تیم را باید عامل اصلی این اتفاق دانست و به نوعی آنها در برد فولاد ایفای نقش کردند!

 

خلاصه بازی فولاد خوزستان 2 - شهر خودرو مشهد 0

دیدگاه‌ها