کد خبر : 1666683 | 16 بهمن 1398 ساعت 11:45 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

این نبرد میراث داران کالدرون و استراماچونی است

الله وردی: دوست دارم پرسپولیس برنده بازی باشد

پرسپولیس و استقلال در یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

الله وردی: دوست دارم پرسپولیس برنده بازی باشد

به گزارش" ورزش سه" بازی دربی در حالی فردا برگزار می شود که دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند و سه امتیاز این بازی می تواند در معادلات قهرمانی نقش مستقیم داشته باشد. پرسپولیس با دو برد پیاپی برابر تراکتور و صنعت نفت و استقلال با سه برد برابر الکویت و الریان در پلی آف لیگ قهرمانان و همچنین یک برد در لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان پا به این بازی می گذارند. جواد الله وردی بازیکن سابق دو تیم استقلال و پرسپولیس درباره این بازی گفت:" این ها میراث داران کالدرون و استراماچونی هستند. درواقع این استقلال و پرسپولیس در حال حاضر دستپخت مربیان قبلی هستند."


او افزود:" امیدوارم این مربیان جوان که راهی که آن مربیان با آن همه علم و دانش روز فوتبال رفتند را ادامه بدهند و این مستلزم این است که اطلاعات خودشان را قوی تر گرده و با فوتبال روز دنیا در همه ابعاد همگام باشند."


او همچنین گفت:" این باعث می شود که فوتبال ما با این مربیان جوان بتواند باردیگر پرچمدار فوتبال آسیا باشد."


مدافع سابق تیم ملی ایران در ارتباط با عملکرد یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی در دو تیم گفت:" چیزی که تا الان می بینیم همان کالدرون و استراماچونی هستند. گل محمدی و مجیدی هنوز در شرایط سخت قرار نگرفته اند. یادمان باشد استقلال و پرسپولیس با همه تیم های ایران فرق دارند چون قدمت و هواداران پرشمار دارند و راضی نگه داشتن میلیون ها هوادار کار سختی است." 


الله وردی درارتباط با پیش بینی اش از دربی گفت:" راستش من پرسپولیسی هستم. البته سه سال برای استقلال بازی کردم و پایم را برای این تیم داده ام اما دلم می خواهد پرسپولیس برنده بازی باشد."

دیدگاه‌ها