کد خبر : 1666706 | 16 بهمن 1398 ساعت 13:07 | 75.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا دیوار بی اعتمادی بلند است

بارسا در مرز انفجار؛ وقتی مسی متهم ردیف اول شد

بارسلونا یکی از جدی ترین بحران های سالیان اخیر خود را تجربه می کند. شعله ای که آبیدال روشن کرد، باشگاه را در آستانه انفجار قرار داده است.

بارسا در مرز انفجار؛ وقتی مسی متهم ردیف اول شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، نتایج ضعیف درون زمین که اخراج ارنستو والورده را به همراه داشت و بعضی عوامل دیگر، باشگاه بارسلونا را در یک دوره تاریک قرار داده است؛ اتفاقی که سه شنبه شب با اظهار نظر لیونل مسی در فضای مجازی درباره اریک آبیدال به اوج خود رسید.

 

آبیدال چندی پیش در مصاحبه ای با رسانه های محلی کاتالونیا درباره اتفاقات رخ داده در زمستان صحبت کرده بود؛ اظهار نظر او درباره بازیکنان اما با عصبانیت کاپیتان تیم یعنی لیونل مسی روبرو شد. آبیدال درباره سطح تمرینات ارنستو والورده و نارضایتی بازیکنان از آن صحبت کرده بود اما این حرف ها به مذاق مسی خوش نیامد و فوق ستاره آرژانتینی به این اتفاق واکنش تندی نشان داد. مسی در این زمینه بسیار سریع عمل کرد و به نظر می رسد که او در حال حاضر به خاطر نتایج ضعیف بارسا، عصبانی تر از حد معمول باشد. خشم آرژانتینی در تمرینات نیز کاملا مشخص بوده است.

 

 

1475916

 

 

مسی در پاسخ به آبیدال گفته بود که او باید بیشتر نگران وظایف خودش باشد و این که باید برای حل برخی مشکلات دیگر که در این باشگاه وجود دارد اقدام کند. مسی با توجه به تجربیات قبلی خود می دانست که وقتی درباره مشکلات درون رختکن صحبت می شود، انگشت اتهام ابتدا به سوی او نشانه خواهد رفت و احتمالا گفته خواهد شد که او مقصر اصلی اخراج والورده بوده است.

 

بارسلونا حالا در شرایطی است که درون این باشگاه هیچ کس به فرد دیگری اعتماد ندارد. جوزپ بارتومئو به خاطر اتفاقات رخ داده در زمستان نسبت به آبیدال بی اعتماد شده است. مخصوصا به خاطر عدم موفقیت در آوردن ژاوی به نوکمپ.

 

خود بازیکنان نیز به وضوح احساسات منفی نسبت به هیئت مدیره دارند چرا که آن ها قبل از اخراج والورده رابطه نزدیک و خوبی با این سرمربی داشتند. حالا اتاق رختکن نیز در یک بی اعتمادی کامل به سر می برد. برخی بازیکنان مثل سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ و آرتور ویدال از جدایی والورده استقبال می کردند اما به طور کلی اکثر بازیکنان دیگر حامی او بودند.

 

 

 

1475915

 

 

اکنون اوضاع کمی مسموم شده است و این موضوع که هیچ کدام از کاپیتان ها در مراسم بازنشستگی ویکتور توماس( یکی از مسئولان باشگاه) شرکت نکردند نیز بازتابی از آن است. مشکلات بارسلونا بزرگ است و به نظر هم نمی رسد که به زودی قابل حل باشند.

دیدگاه‌ها