کد خبر : 1666810 | 16 بهمن 1398 ساعت 20:24 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد یونایتد و چلسی برای جذب جیدون سانچو

به گزارش سان، دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی قصد دارند در تابستان آتی برای جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند با هم رقابت کنند.

نبرد یونایتد و چلسی برای جذب جیدون سانچو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی آماده هستند تا برای جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند تا 120 میلیون یورو به این باشگاه آلمانی پیشنهاد بدهند.

 

1476038

 

جیدون سانچو در حال حاضر یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های جوان دنیای فوتبال است. سانچو در مدتی که با پیراهن دورتموند درخشان ظاهر شده با شایعات زیادی درباره بازگشتش به کشور خود انگلیس مواجه بوده است.

 

بر اساس این گزارش، فرانک لمپارد و اوله گنار سولسشر هر دو علاقه زیادی به حضور سانچو در ترکیب تیم‌هایشان دارند و در آستانه تابستان در جنگی تمام‌عیار برای جذب او درگیر خواهند شد.

 

گفته می‌شود باشگاه چلسی حتی قصد داشته در ماه ژانویه سانچو را به خدمت بگیرد و در این باره با باشگاه  دورتموند تماس‌هایی برقرار کرده که در نهایت موفق نبوده است. یونایتد هم در ماه ژانویه جذب سانچو را بررسی کرده ولی به علت جذب برونو فرناندس به قیمت 55 میلیون یورو از نظر مالی دیگر توان پرداخت مبالغ سنگین برای جذب او را نداشته است.

 

دیدگاه‌ها