کد خبر : 1666817 | 16 بهمن 1398 ساعت 20:50 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسلاوو: کیفیت لیگ ایران خیلی بالا است

مهاجم اوکراینی شهرخودرو معتقد است فوتبال ایران شرایط خوبی دارد و باید کیفیت ورزشگاه‌ها ارتقاء پیدا کند.

اسلاوو: کیفیت لیگ ایران خیلی بالا است

به گزارش "ورزش سه"، میرسلا اسلاوو پس از دیدار شهرخودرو مقابل فولاد عنوان کرد: ما نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کردیم و باختن همیشه دردناک است ولی در این مسابقه حداقل می‌توانستیم مساوی بگیریم. زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، بدشانسی زیادی آوردیم چون موقعیت‌های زیادی هدر دادیم و فشار زیادی روی دروازه فولاد آوردیم که گلر آنها نیز یک واکنش فوق‌العاده داشت.

 

او ادامه داد: بعد از زدن گل دوم فولاد نیز موقعیت‌های خطرناک دیگری داشتیم و ضربه سر من نیز می‌توانست تبدیل به گل شود، اما دروازه آنها باز نشد. فولاد ما را تنبیه کرد و روی دو اشتباه گل خوردیم. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

مهاجم خارجی شهرخودرو درباره حضورش در فوتبال ایران عنوان کرد: قبلا راجع به کیفیت لیگ ایران شنیده بودم، اما وقتی در اینجا بازی کردم، حرف‌هایی که شنیده بودم را تایید می‌کنم. کیفیت لیگ ایران خیلی بالا است و بازیکنان تکنیکی زیادی دارند.

 

اسلاوو یادآور شد: فشار مسابقات ایران خیلی بالا است و اگر تمام ورزشگاه‌های ایران مثل دو استادیوم امام رضا و فولاد باشد، مطمئنا بازی‌های بهتری شاهد خواهیم بود چراکه این دو ورزشگاه در جهان هم جزو بهترین‌ها به حساب می‌آیند.

 

دیدگاه‌ها