کد خبر : 1666837 | 16 بهمن 1398 ساعت 23:40 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

سنگربان شماره 2 لیورپول به کشورش برمی‌گردد

به گزارش موندو دپورتیوو باشگاه رئال بتیس به جذب آدریان دروازه‌بان شماره 2 لیورپول ابراز تمایل کرده و این گلر اسپانیایی به احتمال زیاد با قبول پیشنهاد این تیم راهی کشورش خواهد شد.

سنگربان شماره 2 لیورپول به کشورش برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو مدعی شد باشگاه اسپانیایی رئال بتیس به جذب آدریان سنگربان شماره 2 لیورپول ابراز تمایل کرده و با توجه به شرایط فعلی آدریان در آنفیلد او به احتمال زیاد در تابستان آتی به کشورش اسپانیا برخواهد گشت و پیراهن بتیس را به تن خواهد کرد.

 

1476059

 

آدریان سنگربان 33ساله  اسپانیایی در پایان فصل گذشته از وستهام به لیورپول پیوست و در همان ابتدا بیشتر از آنچه تصور می‌کرد درون دروازه لیورپول قرار گرفت. علت این امر مصدوم شدن آلیسون سنگربان اول لیورپولی‌ها در بازی اول فصل مقابل نوریچ بود که باعث شد آدریان به عنوان دروازه‌بان دوم برای چند هفته پیاپی سنگربان اول تیم یورگن کلوپ باشد.

 

آدریان در شهر استانبول و در جریان پیروزی لیورپول بر چلسی در سوپرکاپ اروپا که در ضربات پنالتی بدست آمد برای لیورپولی‌ها درخشید و در دورانی که درون دروازه لیورپول ایستاد شاگردان کلوپ حتی یک امتیاز هم از دست نداده و همه بازی‌هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

 

اما زمانی که آلیسون بهبود یافت و به ترکیب اصلی لیورپول بازگشت آدریان دوباره نیمکت نشین شد و کلوپ از او تنها گاهی در بعضی بازی‌های جام حذفی استفاده می‌کند. به این ترتیب احتمال اینکه آدریان در پایان فصل جاری لیورپول را ترک کرده و بر اساس گزارش موندو دپورتیوو به  رئال بتیس ملحق شود بالا است.

 

دیدگاه‌ها