کد خبر : 1666870 | 17 بهمن 1398 ساعت 10:11 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت پرسپولیس به دنبال پاک کردن خاطره تلخ دربی

پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف استقلال می‌‎رود که شاید تلخ ترین دربی برای کادرفنی این تیم برابر استقلال با گلی که علی سامره به ثمر رساند، خاتمه یافت.

نیمکت پرسپولیس به دنبال پاک کردن خاطره تلخ دربی

به گزارش "ورزش سه"، دربی پنجاه و سوم دو تیم در شرایطی با تساوی یک – یک خاتمه یافت که حریف در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی روی اشتباه یحیی گل محمدی موفق شد توسط علی سامره به گل دست یابد. گلی که سرخ‌ها بعد از آن به تلاشی 70 دقیقه‌ای نیاز داشتند تا توسط علی انصاریان و از روی نقطه پنالتی آن را جبران کنند.


نکته جالب توجه آن گل در کنار اشتباه باورنکردنی یحیی گل محمدی که در قلب دفاعی سرخ‌ها حضور داشت، حضور سه عضو از کادرفنی کنونی پرسپولیس در آن جدال است. افشین پیروانی که اکنون به عنوان سرپرست تیم فعالیت می‌کند در آن بازی به عنوان کاپیتان زوج خط دفاعی پرسپولیس با یحیی را شکل داده بود و داوود فنایی، مربی دروازه‌بانان کنونی سرخ‌ها نیز به عنوان گلر در آن بازی حضور داشت و نتوانست مانع از گلزنی علی سامره شود.


دیداری که عادل فردوسی پور گزارش آن را برعهده داشت و با گفتن جمله از یحیی بعید بود این اشتباه را کند، نسبت به آن واکنش نشان داده بود. سرمربی کنونی پرسپولیس اکنون بعد از گذشت 17 سال از آن گل و در حالیکه او نیز بعد از آن موفق به گلزنی برابر حریف شده، امیدوار است تیمش در بازی امروز با تمرکز بالا و عدم اشتباه تاثیرگذار یک نمایش قابل قبول را برابر استقلال به جا بگذارد و در نهایت به نتیجه لازم دست یابد.

دیدگاه‌ها