کد خبر : 1666901 | 17 بهمن 1398 ساعت 12:29 | 69.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس با ایرانسل توافق کرد؟(عکس)

باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به تشکر از یکی از حامیان مالی اش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که روز گذشته رونمایی از پیراهن پرسپولیس با آرم بانک گردشگری جنجال ساز شده بود، باشگاه پرسپولیس امروز با انتشار تصویری از بیژن عباسی و محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل این باشگاه خبر داد که در موضوع حضور بانک گردشگری به عنوان اسپانسر پیراهن در تیم پرسپولیس توافقی بین این باشگاه و ایرانسل اتفاق افتاده و ایرانسل در اینباره با پرسپولیس همراهی کرده است.

 

طبق قانون ایرانسل قبلا فضای تبلیغی روی پیراهن پرسپولیس را خریداری کرده و آنها نمی توانستند اقدام به عقد قرارداد با برند دیگری کنند اما بنا به گفته مسوولان این باشگاه ایرانسل حاضر شده با همکاری با باشگاه پرسپولیس منابع جدید مالی به آنها تزریق شود که در نهایت روز گذشته پیامک مربوط به پرداخت مطالبات (بنا بر آنچه که یحیی نیز در نشست خبری خود اشاره کرده بود) در گوشی آنها زنگ بخورد.

 

بنا بر آنچه که مسوولان پرسپولیس می گویند توافق با ایرانسل به این شکل است که آرم ایرانسل بالای لوگوی باشگاه در سمت راست قرار می گیرد و بانک گردشگری تبدیل به اسپانسر اصلی خواهد شد.

 

در عین حال باید در انتظار واکنش ایرانسلی ها به این خبر بود چرا که ظاهرا آنچه که پرسپولیس در دربی امروز انجام خواهد داد برخلاف توافقی است که بین باشگاه و حامی اصلی اش اتفاق افتاده. حامی مالی که پرسپولیس پیشاپیش پول مبلغ قرارداد را از آنها دریافت کرده بود.

 

باشگاه پرسپولیس روز گذشته و در مراسم رونمایی از پیراهن خود در دربی از لوگوی ایرانسل که حامی اصلی این باشگاه محسوب می شود روی پیراهن خود استفاده نکرده بود اما انتشار این پست تمجیدآمیز نشانه توافق بین باشگاه و مدیران این اپراتور تلفن همراه در ایران است:

 

1476136

 

پیام باشگاه پرسپولیس :


« گذر از طوفان و تحمل سختی و رنج، مرد می خواهد و رفیق. مرد که باشی پای دردهایت می ایستی و رفیق که داشته باشی پا به پایت مسیر را طی می کنند که تنها نباشی. واقعیت این است که برای پرسپولیس مان در این سال های اخیر اگر نبودند رفقا و حامیانی که پشت مان به آنها گرم باشد، امروز جای این که در آستانه روزهای خوش باشیم درگیر مشکلاتی به مراتب سخت تر و سنگین تر بودیم.


رفیق سال های دور و نزدیک مان در شرایطی که تیم، مدیریت و هواداران مان را تحت فشار دید باز هم به رسم عادت سال های رفاقتش دست یار گشود و با همکاری و هم دلی بار دیگر سهم خود در شادی هوادار را ایفا کرد. مجموعه معظم ایرانسل و شخص آقای دکتر عباسی در این شرایط سخت اقتصادی با کمک های مالی و حمایت های بی دریغ شان یک رفیق و یار همیشگی برای باشگاه بودند و در این روزهای سخت هم پا و صمیمی یاری رسان بودند تا بتوان ظرفیت های تازه ای در همکاری ایجاد کرد و حالا بدون شک می توان با کمک این رفیق قدیمی و رفقای جدید فصل تازه ای از مشارکت، پیشرفت، موفقیت و شادکامی را برای باشگاه و هواداران رقم زد. ممنون ایرانسل».

دیدگاه‌ها