کد خبر : 1666931 | 17 بهمن 1398 ساعت 14:20 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با پست یونایتد

واکنش گواردیولا به جدایی احتمالی مسی از بارسا

پپ گواردیولا معتقد است روزی که مسی از بارسا برود این تیم برای وفق دادن خود با غیبت او دچار سختی فراوانی خواهد شد.

واکنش گواردیولا به جدایی احتمالی مسی از بارسا

به گزارش"ورزش سه"، این روزها بار دیگر شایعات جدایی لیونل مسی از بارسا قوت گرفته اند. درگیری علنی او با اریک آبیدال از یک سو و بندی در قراردادش که به وی اجازه جدایی در همین تابستان را خواهد داد، باعث شده تا رسانه ها به گمانه زنی در مورد جدایی او بپردازند.

 

 

1476172

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی که سابقه 4 سال هدایت مسی در بارسا را دارد، در این رابطه به پست یونایتد گفت:« به رئال نگاه کنید، وقتی رونالدو جدا شد، یک سال طول کشید تا بتوانند غیبت او را فراموش کنند و البته تعداد گل های این تیم نشان می دهد که رونالدو چه تاثیری روی گل های آنها داشت؛ با این حال رئال راه بازی بدون رونالدو را یاد گرفت. در بارسا نیز همین اتفاق رخ خواهد داد. مسی سالی 40 تا 50 گل به ثمر می رساند و پر کردن جای خالی او بسیار بسیار سخت خواهد بود. بازیکنانی مثل رونالدو و مسی در تیم های شان نقشی بسیار مهم دارند.»

 

ادن هازارد و شروع ناموفق در رئال:« وقتی هازارد خوب بازی نمی کند، یعنی یک جای کار ایراد دارد. هازارد از نظر من بازیکنی فراتر از عالی است. او در چلسی نشان داد که یک فوتبالیست کلاس جهانی است با این حال معتقدم او در رئال نیاز به زمان دارد و به تدریج همان ادن هازارد گذشته خواهد شد.»

 

 

1464022

 

 

پیروزی 2-6 بر رئال در برنابئو(فصل 09-2008):« آن برد برای ما خیلی مهم بود. ابتدا فاصله مان 12 امتیاز بود ولی رئال به 4 امتیاز کاهش داد و اگر بر ما پیروز می شدند، کار برای قهرمانی لالیگا خیلی سخت می شد. در نهایت یک شب به یادماندنی رقم خورد.»

 

بدترین خاطره فوتبالی:« شکست 0-4 از رئال در مونیخ(بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2014). فکر می کردیم در خانه می توانیم رئال را شکست دهیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم ولی برنامه های تاکتیکی من جواب نداد.»

 

شکست های تحقیرآمیز بارسا در لیگ قهرمانان برابر رم و لیورپول:« فکر می کنم شما از کشور خارج نشده باشید و اطلاعی از جاهای دیگر ندارید. بازی در لیگ قهرمانان خیلی دشوار است. تیم های دیگر اروپا در سطح بالایی قرار دارند و آنها هم مربیان و بازیکنان بزرگی دارند. بخشی از دلایل شکست بارسا را باید به قدرت حریفان شان مربوط دانست. در لیگ قهرمانان 180 دقیقه باید بدون اشتباه باشید و یک شب بد منجر به حذف تان خواهد شد.»

 

 

1472541

دیدگاه‌ها