کد خبر : 1666937 | 17 بهمن 1398 ساعت 15:13 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهانه نمی آورم اما داوری به ضررمان بوده است

مربی ماشین سازی: در تبریز باج نمی دهیم

مربی تیم ماشین سازی می گوید احد شیخ لاری تازه به این تیم اضافه شده و زمان می برد تا هماهنگی ایجاد شود.

مربی ماشین سازی: در تبریز باج نمی دهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، غلامرضا باغ آبادی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران عنوان کرد: در طول هفته تمرینات منظمی را داشته‌ایم و سعی کردیم با آنالیز دیدار قبلی خودمان و همچنین بازی‌های قبلی پیکان به ویژه دیدار با شاهین‌بوشهر آن هماهنگی مورد نظر را پیدا کنیم. در دیدار رفت با پیکان یکی از اتفاقات نادر رقم خورد که اذیت‌کننده بود و شکست سنگینی را تجربه کردیم اما بازیکنان همدل شده‌اند تا این اتفاق نادر را که باعث شرمندگی شده بود جبران کنند.


وی درباره افت ماشین سازی در هفته های گذشته تاکید کرد: در هفته قبل بازی خوبی انجام دادیم و تلاش زیادی کردیم تا نتیجه موردنظر را بگیریم؛ نمی‌خواهم بهانه‌گیری کنم اما اتفاقات داوری هم در دیدار قبلی وجود داشت و آقای زاهدی‌فر همه صحنه‌های 50-50 را به نفع حریف سوت می‌زد حتی می‌توانست در یک صحنه مشکوک نیز برای ما پنالتی بگیرد.


مربی ماشین سازی ادامه داد: احد شیخ‌لاری زمان زیادی نیست که به کادر فنی اضافه شده و هماهنگ‌شدنش با تیم به عنوان سرمربی کمی زمان می‌‌‌برد. ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالات تیم ما بسته است و نتوانستیم خودمان را در نیم‌فصل تقویت کنیم به همین دلیل دستمان بسته است و باید به جوانان اعتماد کنیم. در گذشته مدیریت باشگاه تشخیص داد که من در آکادمی ماشین‌سازی حضور داشته باشم و پس از یک رفت و برگشت به من گفتند که دوباره به تیم بیایم. امروز هم زمان نشست خبری و تمرین همزمان بودم و به همین دلیل من به جای سرمربی شرکت کردم.


باغ آبادی درباره جدایی چند بازیکن از ماشین سازی با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: سامان نریمان‌جهان و احمد زنده‌روح دو بازیکن گلزن و تأثیرگذار ما به همراه یک بازیکن خارجی که مصدوم بود از تیم ما رفتند. نریمان‌جهان و زنده‌روح اصرار داشتند که جدا شوند و ما نتوانستیم آنها را حفظ کنیم؛ حتی مدیریت باشگاه برای صدور رضایت‌نامه آنها مبلغی را تعیین کرد که آنها این پول را پرداخت کرده و جدا شدند و ما در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتیم.


وی درباره غایبان ماشین سازی گفت: بازیکن محروم که نداریم اما محمد مسلمی‌پور مصدوم شده و امیدواریم به دیدار آینده برسد. همچنین فرید بهزادی‌کریمی که مصدوم بود در دیدار قبلی به مدت 20 دقیقه به ترکیب اضافه شد و امیدواریم به شرایط بازی برسد.


مربی ماشین سازی درباره اشتباهات خط دفاعی این تیم بیان کرد: ما روی گل دومی که هفته گذشته از شهرخودرو دریافت کردیم بارها تمرین کرده بودیم اما به هر حال آن گل روی یک اشتباه گروهی به ثمر رسید یعنی اینکه یک نفر در آن مقصر نبود. به هر حال امیدواریم که دیگر این صحنه‌ها و اتفاقات تکرار نشود.


باغ آبادی در پایان افزود: پیکان مهاجمان خوبی دارد و در فاز هجومی مؤثر هستند و ما به این تیم با احترام نگاه می‌کنیم. ما نباید پیکان را بحران‌زده بنامیم و با تمام وجود مقابل آنها بازی می‌کنیم. قرار نیست در تبریز به کسی باج بدهیم و با تمام وجود به میدان خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم. ما در دیدار قبلی با شهرخودرو می‌توانستیم صاحب یک ضربه پنالتی شویم که در صورت این موضوع به بازی بر می‌گشتیم. ضمن اینکه گل سوم حریف نیز خطا نبود.

دیدگاه‌ها