کد خبر : 1666943 | 17 بهمن 1398 ساعت 15:10 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

محو تدریجی بیل در رئال، از برنابئو تا کنفرانس های خبری

گرت بیل دیگر نه برای رئال بازی می کند و نه در کنفرانس های زیدان سوژه ای برای پرسش خبرنگاران است.

محو تدریجی بیل در رئال، از برنابئو تا کنفرانس های خبری

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فهرست رئال برای بازی حساس امشب مقابل سوسیداد در یک چهارم نهایی کوپا دل ری اعلام شد. فهرستی که در آن اثری از هازارد و گرت بیل دیده نمی شد. ادن هازارد به تازگی از بند مصدومیت رها شده ولی هنوز به شرایط 100 درصدی نرسیده است. زیدان هم فعلا قصد ریسک کردن روی ستاره بلژیکی را ندارد ولی شرایط گرت بیل متفاوت است.

بیل در حالی که هیچ مصدومیتی ندارد، در فهرست رئال مقابل اتلتیکو حضور نداشت. همین اتفاق برابر سوسیداد هم رخ داده و زیدان به ستاره ولزی فرصت بازی نداده است.

 

 

1476184

 

 

گرت بیل از یازده مارس 2019 که زیدان به رئال برگشت، همواره یکی از موارد سوال از سرمربی فرانسوی در کنفرانس های خبری بود. در اردوی پیش فصل تابستانی رئال مادرید، بحث جدایی بیل باعث شده بود تا در هر نشست خبری از زیدان در مورد سوالی مطرح شود.

با شروع فصل نیز همین روال پیگیری شد اما در نشست خبری بازی امشب، خبرنگاران حتی یک سوال در مورد بیل مطرح نکردند. بیل دو بازی متوالی بدون هیچ مصدومیتی در فهرست 18 نفره حضور ندارد و به تدریج در حال محو شدن از برنامه های زیرو است و عجیب اینکه این محو شدن به سالن های کنفرانس خبری نیز کشیده شده است.

انگار دیگر هیچکس دلش برای بیل تنگ نمی شود و نتایج عالی رئال بدون او باعث شده تا زیدان دیگر دغدغه ای از بابت مصدوم بودن یا نبودن او هم نداشته باشد. بازی امشب می توانست فرصتی جدید برای اثبات ارزش های بیل باشد اما زیدان ترجیح داد باز هم روی نام او قلم قرمز بکشد. پایان کار بیل در رئال؟

 

 

1467031

دیدگاه‌ها