کد خبر : 1666950 | 17 بهمن 1398 ساعت 16:08 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان دوباره گیتار به دست شد(عکس)

مهاجم تیم استقلال در سومین مسابقه ای که برای تیمش به میدان رفت، چهارمین گل خود را به ثمر رساند.

ارسلان دوباره گیتار به دست شد(عکس)

 

به گزارش "ورزش‌سه"، ارسلان مطهری از زمانی که پیراهن استقلال را برتن کرده، عملکرد فوق العاده ای داشته و این را می شود از تعداد گل هایی که به ثمر رسانده متوجه شد. این مهاجم باتجربه که چندین سال در آرزوی حضور در استقلال بود، نیم فصل امسال به این رویا رسید و حالا نشان داده انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب آبی ها دارد.


سومین حضور ارسلان در ترکیب استقلال با دربی توام شد. مسابقه ای که شیخ دیاباته هم به دلیل مصدومیت در آن حضور نداشت و همین مساله سبب شد تا فرهاد مجیدی از مطهری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. حضور ثابت در ترکیب البته برای مطهری خوش یمن بود و او برای اولین بار در دربی گلزنی کرد.


در دقیقه 24 مسابقه حساس استقلال و پرسپولیس توپ گیری خوب وریا غفوری به میلیچ رسید و او به زیبایی منطقه بازی را عوض کرد تا مهدی قائدی در جناح چپ به توپ برسد. ارسال فنی قائدی را انصاری به اشتباه به تیر دروازه کوبید اما این پایان حمله نبود. در ادامه شوت فرشید باقری با اثرگذاری نهایی مطهری وارد دروازه شد تا این مهاجم باانگیزه چهارمین گل خود را در یک مسابقه حساس برای تیمش بزند.


مطهری پیش از این در دیدار با الریان قطر از دقیقه 75 برای استقلال به میدان رفت و در دقایق 83 و 90 توانست دو گل بزند. او همچنین در مسابقه با نفت مسجدسلیمان هم وقتی از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت، در دقیقه 35 سومین گلش را زد و حالا در دربی و در سومین حضور در ترکیب موفق شد چهارمین گل را با پیراهن استقلال به ثمر برساند. آمار فوق العاده مطهری باعث شده تا نزد هواداران آبی محبوبیت بیشتری هم به دست بیاورد.


نکته قابل توجه درباره مطهری شادی گل جذاب او هم هست؛ مطهری بعد از گل هایش در استقلال با دستانش ادای گیتار زدن در می آورد و این شادی هم طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. تصاویر گیتار به دست شدن مطهری در دربی پایتخت را از زاویه دوربین ورزش سه در ادامه می بینید:

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها