کد خبر : 1666958 | 17 بهمن 1398 ساعت 16:30 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر زمان پایان نقل و انتقالات تابستانی لیگ جزیره

از تابستان امسال بار دیگر نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس روز اول سپتامبر به اتمام خواهد رسید.

تغییر زمان پایان نقل و انتقالات تابستانی لیگ جزیره

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش بود که با رای اکثریت باشگاه های انگلیسی قرار بر این شد تا نقل و انتقالات تابستانی سه هفته زودتر از لیگ های دیگر به اتمام برسد. طرحی که نتیجه نداد و شش تیم بزرگ لیگ برتر به این نتیجه رسیدند که پایان زودهنگام نقل و انتقالات، آنها را در موضعی ضعیف تر نسبت به غول های کشورهای دیگر قرار می دهد.

 

 

1470606

 

 

در نهایت فشارها موثر واقع شد و امروز اتحادیه فوتبال انگلیس طی جلسه ای در لندن، تصمیم گرفت تا زمان پایان نقل و انتقالات تابستانی ساعت 17 روز یک سپتامبر باشد. برای این مهم نیاز به حداقل یازده رای بود که به حد نصاب رسید و حالا شش تیم بزرگ لیگ(لیورپول، سیتی، چلسی، یونایتد، آرسنال و تاتنهام) می توانند خوشحال باشند که مثل دیگر لیگ های اروپایی قادر خواهند بود تا یک سپتامبر اقدام به خرید بازیکن کنند.

 

یورگن کلوپ به خصوص تابستان گذشته به پایان زودهنگام انتقالات در انگلیس انتقاداتی شدید را مطرح کرد که با حمایت پپ گواردیولا نیز مواجه شد.

در دو سال گذشته تیم های انگلیسی تا سه هفته به اتمام انتقالات تابستانی لیگ های دیگر قادر به خرید بازیکن بودند ولی تا یک سپتامبر می توانستند بازیکنان خود را واگذار کنند.

 

 

1471756

 

 

 

دیدگاه‌ها