کد خبر : 1666968 | 17 بهمن 1398 ساعت 17:09 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان مطهری حتی بالاتر از تصورات خودش؛

قدم به قدم همراه با گل دوم استقلال (عکس)

باید از این کلیشه استفاده کنیم که شاید خوش بین ترین هوادار استقلال هم فکر نمی کرد که ارسلان مطهری طی 4 مسابقه 4 گل برای تیمش به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که استقلالی ها به دلیل از دست دادن استراماچونی، هیچ چیز خوشحالشان نمی کرد، ارسلان مطهری برای تقویت بخش هجومی استقلال از راه رسید و طی 4 بازی گذشته نقش مهمی در موفقیت های تیمش داشته است.


ارسلان در دیدار برابر الکویت فرصت زیادی به دست نیاورد ولی در مقابل الریان از همان فرصت کوتاهی که داشت 2 شوت و 2 گل ساخت و مقابل نفت مسجد سلیمان هم به روند خوبش ادامه داد.


اوج نمایش ارسلان مطهری اما در دیدار برابر پرسپولیس خودنمایی کرد و او توانسته تا دقیقه 80 دو گل برای تیمش در پیروزی 2 بر 1 مقابل شاگردان گل‌محمدی ثبت کند.


تصاویری که از دوربین امیرحسین خیرخواه روی گل دوم آبی ها ثبت شده، نشان می دهد که چطور مطهری از غفلت محمد انصاری بیشترین بهره را می برد و گل دوم خودش را جلوتر از مدافع پرسپولیس با ضربه ای به طاق دروازه بیرانوند ثبت می کند.


ارسلان حالا در غیاب دیاباته توانسته همان انتظاراتی که از مهاجم مصدوم استقلال می رفت را انجام دهد تا در بازی های حساس پیش رو نیز هواداران استقلال امید زیادی به ساق های او ببندند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها