کد خبر : 1666983 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:15 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

کروس: بازنشستگی من از فوتبال نزدیک است

تونی کروس ستاره آلمانی رئال فاش ساخت که سال های زیادی به بازنشستگی او باقی نمانده است.

کروس: بازنشستگی من از فوتبال نزدیک است

به گزارش"ورزش سه"، تونی کروس ماه گذشته قدم در 30 سالگی گذاشت. هافبک آلمانی از سال 2014 برای رئال بازی می کند و در تمام فصول بازیکن ثابت این باشگاه بوده است. او با رئال سه بار فاتح لیگ قهرمانان شده و یک بار نیز قهرمانی لالیگا را تجربه کرده است. تونی کروس تا سال 2023 با رئال قرارداد دارد و احتمالا پس از آن از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 

 

1466882

 

 

کروس در جریان یک مصاحبه از برنامه اش برای بازنشستگی صحبت کرد و گفت:« الان 30 سال دارم و زمان خوبی است برای اینکه بگویم دیگر چه چیز بیشتری می خواهم؟ دوران فوتبال من طولانی نخواهد بود و اطمینان دارم که تا 38 سالگی فوتبال بازی نخواهم کرد. 5 سال است که در رئال هستم و واقعا خوشحالم که برای این باشگاه بازی می کنم. فرزندانم در مادرید به مدرسه می روند و از هر نظر احساس رضایت دارند. در نهایت یک تصمیم درست برای فوتبال خودم خواهم گرفت.»

 

کروس ادامه داد:« البته من همچنان به کسب جام های بیشتر اعتیاد دارم و به همین دلیل است که هنوز بازی می کنم. بهترین مثال چمپیونزلیگ است. ما سه بار متوالی فاتح این جام شدیم و باید بگویم که اصلا اتفاقی عادی نیست. آنجا بود که متوجه شدم اشتهای قهرمانی در رئال تمام نشدنی است. حالا این عطش و اشتهای قهرمانی بار دیگر به رئال برگشته و باید ببینیم که ما را به کجا خواهد برد.»

 

 

1407359

دیدگاه‌ها