کد خبر : 1666986 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:18 | 111.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاهکار بشار؛ گل از زاویه صفر درجه!(عکس)

هافبک عراقی پرسپولیس از زمانی که به جای کمال کامیابی نیا به زمین آمد تاثیر زیادی در روند هجومی تیمش داشت و یک گل سرنوشت ساز هم به ثمر رساند.

به گزارش"ورزش سه"، پرسپولیس در دقیقه 52 دروازه اش برای بار دوم توسط استقلال باز شد و یحیی گل محمدی برای جبران نتیجه دست به تغییرات تهاجمی زد. او دو تعویض در دقیقه 58 بازی انجام داد که هر دو در تعیین نتیجه بازی نقش داشتند. محمدنادری به جای محمد انصاری و بشار رسن به جای کمال کامیابی نیا وارد زمین شدند.


بشاررسن که بعد از بازگشت دیرهنگام از عراق و با توجه به علاقه یحیی گل محمدی به استفاده از دو مهاجم، کمتر در ترکیب اصلی بازی می کند امروز تعویض طلایی پرسپولیس بود. او از زمان حضورش در زمین قدرت تهاجمی پرسپولیس را به واسطه پاسکاری و یک دو هایش در پشت هجده قدم و نفوذهای خطرناکش به محوطه جریمه  به طرز چشمگیری افزایش داد.

 

 

 

شاهکار بشار رسن اما در دقیقه 89 بازی برای پرسپولیس رقم خورد. استقلالی ها که در این دقایق از برد خود به‌شدت دفاع می کردند در نیمه زمین یک توپ لو داده و پرسپولیسی ها حمله ای سریع را آغاز کردند. نوراللهی پاسی زمینی را پشت محوطه جریمه به علیپور داد و مهاجم پرسپولیس با پشت پا آنرا برای بشاررسن فرستاد. بشار با نفوذ به درون محوطه جریمه یک پاس هوایی کوتاه و عرضی را فرستاد، ترابی سرش را کشید تا توپ به استوکس برسد.


مهاجم ایرلندی پرسپولیس یک ضربه محکم را به سمت دروازه سیدحسین حسینی زد و دروازه بان استقلال به سختی آن را دفع کرد اما بشار رسن که بعد از دادن توپ به استوکس تو زده بود آنجا حضور داشت. بشار در زاویه بسته و بین سه مدافع استقلال به توپ رسید و از زاویه صفردرجه با یک بغل پا توپ را درون دروازه فرستاد.

 

 

 

هافبک عراقی پرسپولیس با این گل نه تنها تیمش را از یک شکست خیلی مهم و تاثیرگذار نجات داد بلکه توانست توانایی هایش را به یحیی گل محمدی برای استفاده بیشتر از او نشان بدهد. شماره 5 پرسپولیس که زمانی بازیکن موردعلاقه برانکو و هواداران این تیم بود با این گل حساس و مهمی که در دربی به ثمر رساند حالا یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می آید. در عکس هایی که امیرحسین خیرخواه از صحنه گل دوم پرسپولیس گرفته است شاهکار بشار در تبدیل یک گل از زاویه کاملا بسته بیشتر به چشم می آید.

دیدگاه‌ها