کد خبر : 1666991 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:29 | 75.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در نیمه دوم کاملا یکطرفه بود

ترابی: مساوی مبارک استقلالی ها باشد

پرسپولیس در روزی که دوبار از استقلال عقب افتاد اما توانست بازی را به تساوی بکشاند و در هفته های حساس نیم فصل دوم فاصله اش را با حریف دیرینه حفظ کند.

ترابی: مساوی مبارک استقلالی ها باشد

به گزارش" ورزش سه" مهدی ترابی یکی از بازیکنانی بود که پرسپولیسی ها امید زیادی به او برای گلزنی و موفقیت در دربی داشتند. شماره 9 پرسپولیس با وجود آنکه گل نزد اما یکی از بهترین های تیمش بود. ترابی در پایان بازی گفت:" بازی خوب و بسیار سختی بود. ما در لحظاتی تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم اما توانستیم گل ها را جبران کنیم."


هافبک تهاجمی پرسپولیس در ارتباط با بازی گفت:" ما در نیمه اول اشتباهاتی داشتیم اما در نیمه دوم بازی دست ما و کاملا یکطرفه بود. استقلال فقط دفاع می کرد. خداراشکر شرمنده هواداران نشدیم."


او اضافه کرد:" ما خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم. استقلال روی اشتباهات ما به موقعیت رسید و ما امیدوار بودیم بازی را ببریم. این مساوی مبارک استقلالی ها باشد."


ترابی همچنین گفت:" خداشاهد است که مطمئن بودم که گل می زنیم." او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به دنبال مساوی در این بازی بود افزود:" ما برای برد به زمین آمده بودیم و کسب این یک امتیاز را به استقلالی ها تبریک می گویم."


او در انتها درباره حضور دراگان اسکوچیچ گفت:" آقای اسکوچیچ مربی خیلی خوبی هستند و انشالله تیم ملی را به جام جهانی برساند."

دیدگاه‌ها