کد خبر : 1666992 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:37 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کانال 11

رونالدو: 25 ساله ام؛ رویای فتح چمپیونزلیگ را دارم

کریستیانو رونالدو گفت که در 35 سالگی حس یک بازیکن 25 ساله را دارد و هدفش قهرمانی چمپیونزلیگ با یوونتوس است.

رونالدو: 25 ساله ام؛ رویای فتح چمپیونزلیگ را دارم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روز گذشته 35 ساله شد با این حال در حال سپری کردن یکی از بهترین فصول دوران بازیگری‌ خود است. او در 28 بازی‌اش برای یوونتوس تاکنون 22 گل به ثمر رسانده است.

یووه صدرنشین جدول رده‌بندی سری آ است و در لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته و در مصاف با لیون شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی دارد.

رونالدو که تا کنون پنج بار طعم قهرمانی اروپا را چشیده، می‌‌خواهد ششمین قهرمانی‌اش را به همراه یوونتوس تجربه کند و شانس زیادی برای تیمش جهت کسب این افتخار قائل است.

 

 

1473496

 

 

رونالدو به کانال 11 پرتغال گفت:« بازی کردن در یوونتوس به من شانس کسب قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان را می‌دهد. می‌دانیم که کار سختی است و قهرمان شدن در این رقابت‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد، اما امکانش وجود دارد، چون ما تیم بسیار خوبی داریم. الان اما باید قدم به قدم پیش برویم. سن بیولوژیکی من 25 سال است نه 35. جاه طلبی هایم همچنان ادامه دارد و هدف بزرگ بعدی، فتح دوباره چمپیونزلیگ است.»

 

رونالدو ادامه داد:«من هرگز فکر نمی‌کردم که به چنین بازیکن موفقی تبدیل شوم. تصور می‌کردم وقتی به این سن و سال برسم در مادیرا مشغول ماهیگیری باشم. هدفم این بود که یک بازیکن فوتبال شوم، اما هرگز تصور نمی‌کردم که روزی به افتخاراتی که الان دارم برسم.

 

بهترین گل:« انتخاب بهترین گل از میان گل‌هایی که زده‌اید کار آسانی نیست، چون تعدادشان زیاد است و به همین دلیل انتخاب تنها یکی از آنها سخت است، اما گل زدن با ضربه قیچی برگردان مطمئناً سخت‌ترین شیوه گلزنی است. گلی که به یوونتوس با پیراهن رئال زدم بهترین و دشوارترین گل دوران فوتبالم است.»

 

 

Image result for chilena ronaldo

 

دیدگاه‌ها