کد خبر : 1667198 | 18 بهمن 1398 ساعت 19:20 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو بعد از 40سالگی هم خواهد درخشید

دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد و همبازی سابق کریستیانو رونالدو در این تیم می‌گوید هیچ دلیلی وجود ندارد که رونالدو نتواند تا چهل و چند سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

رونالدو بعد از 40سالگی هم خواهد درخشید

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد تا بعد از چهل سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و حالا دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد و همبازی سابق او در این باشگاه می‌گوید هیچ دلیلی وجود ندارد که رونالدو نتواند این وعده خود را محقق کند.

 

رونالدو اخیرا 35 ساله شده و انتظار می‌رود کم کم به سال های پایانی دوران فوتبالی خود نزدیک شده باشد. اما رونالدو در طول دوران ورزشی پرافتخار خود بارها نشان داده که یک فوتبالیست عادی نیست.

 

1475878

 

رونالدو در فصل جاری 33گل ملی و باشگاهی دیگر به رکورد گلزنی خارق‌العاده‌اش اضافه کرده است. برباتوف درباره او گفت:" کریستیانو رونالدو این هفته 35 ساله شد و هنوز در اوج بازی‌اش قرار دارد. او این فصل 33 گل به ثمر رسانده که استثنایی است".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" رونالدو گفته که می‌خواهد وقتی از 40 سالگی عبور کرد هم در بالاترین سطح بازی کند. من می‌توانم تصور کنم که او این وعده را محقق می‌کند. رایان گیگز هم در چهل سالگی برای یونایتد بازی می‌کرد. وقتی شما با مربیان خوب کار می‌کنید که می‌دانند چطور هدایت‌تان کنند چنین چیزی کاملا ممکن است".

 

 

دیدگاه‌ها