کد خبر : 1666997 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:38 | 141.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر باید بعد از گل حواسم به غلامپور باشد؛ 

مجیدی: به تاج اجازه دخالت نمی‌دهم، اکبر مکبر جای خود!

سرمربی تیم استقلال از تصمیم خود در مورد تعویض مهدی قائدی دفاع کرد و همچنین دلیل همراهی نکردن با علیپور برای عذرخواهی از هواداران استقلال را توضیح داد.

مجیدی: به تاج اجازه دخالت نمی‌دهم، اکبر مکبر جای خود! 

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی با سوال خبرنگاران در رابطه با انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی مواجه شد و در این خصوص بیان کرد: صد در صد گزینه ایرانی بیشتر می توانست کمک کند. کمیته فنی را آقای کی روش جمع کرده بود که دوباره دکانشان را باز کردند.


فرهاد مجیدی در رابطه با قربانی شدن خودش با تصمیمات این کمیته بیان کرد: تنها یک جمله در مورد تیم امید می گویم. یک روز به اقای تاج گفتم که من به عنوان مربی به شما که مربی فدراسیون فوتبال هستید، اجازه دخالت نمی دهم؛ دیگر اکبر مکبر (کنایه به اکبرمحمدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال) که جای خود دارد.

 

مجیدی در مورد بازی هم گفت: اول از هواداران ممنونم. بازیکنان فوق العاده بودند و با تمام توانشان بازی کردند و نتیجه هم اینطوری بود که پرسپولیس در دقایق پایانی گل زد.

 

از مجیدی در رابطه با دلیل تعویض قائدی پرسیده شد که او توضیح داد: مهدی را بیرون آوردیم و یک هافبک رونده را وارد زمین کردیم؛ این تاکتیک ما بود، ولی پرسپولیس در دقایق پایانی گل زد.


خبرنگاری از مجیدی پرسید که یحیی در کنفرانس خبری گفته استقلال پس از گل دوم دفاع اتوبوسی کرد، اینگونه واکنش نشان داد: حالا نظر آقا یحیی است و نمی خواهم جسارت کنم ولی ما جلو بودیم و نتیجه را گرفته بودیم. یک هافبک هم اضافه کردیم که بسیار عالی بوده در دو بازی قبلی. برداشتم این بود که آرش می تواند از عقب اضافه شود و یک صحنه هم می توانست تک به تک شود ولی به هر حال نتیجه بازی همین بود.


از مجیدی در رابطه با درگیری سیاوش یزدانی با مامورین نیروهای انتظامی پرسیدند که او بیان کرد: سرپرست تیم در این باره صحبت می کند. کسی که اینجا می گذارند باید بازیکنان را بشناسد. برخورد خوبی نشده است. به هر حال نیروی انتظامی هم زحمت می کشد و امنیت را برقرار می کند ولی باید توجه کنند و حرمت بازیکنان حفظ شود.


سرمربی استقلال در واکنش به سوالی در رابطه با عملکرد بازیکنانش بیان کرد: تک تک بازیکنان عالی بودند. از آنها ممنونم. به آنها افتخار می کنم و خیلی خوشحالم که مربی این تیم هستم. ولی مشکلی که من الان دارم این است که در یک پست 7 بازیکن دارم ولی در یک پست اصلا بازیکن ندارم. مثلا وریا از دقیقه از دقیقه 60 پایش درد می کرد ولی کسی را نداشتیم که به جای او وارد زمین کنیم.

 

درگیری چشمی و غلامپور نکته دیگر بازی بود که مجیدی با اشاره به فشار بالای بازی اینگونه به این مسئله واکنش نشان داد: چنین چیزی در تیممان نداریم. بازیکن 90 دقیقه بازی کرده و دقیقه 90 گل خورده و تحت فشار است. تیم ما یکدل است و چیز خاصی نیست.


از مجیدی در مورد شادی گل عیلپور پرسیده شد که او توضیح کوتاهی داد و بیان کرد: این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و به نظرم علیپور قصد بی احترامی داشته باشد. حالا تماشاچی ها احساسی هستند. عیلپور پیش من آمد و گفت که قصد بی احترامی ندارم.


از سرمربی استقلال پرسیدند که چرا به اصرار علیپور برای رفتن همراه او مقابل سکوها پاسخ مثبت نداده که او عنوان کرد: من به او گفتم که در این شرایط بدتر حاشیه درست می شود.


فرهاد مجیدی در پایان بار دیگر در واکنش به مربیگری اسکوچیچ بیان کرد که این اتفاقات فقط در کشور ایران رخ می دهد. او در این مورد توضیح داد: این همه مربیان خوب ایرانی داریم که بازیکنان را خوب می شناسند.


مربی استقلال در رابطه با داوری هم صحبت کرد و قضاوت بیژن حیدری را خوب ارزیابی کرد.


سوال بعدی در رابطه با شرایط استقلال در ادامه فصل بود که او اضافه کرد: این تیم بسیار تیم خوبی است و مطمئن باشید نتایج بسیار خوبی با این تیم می گیریم. من هیچ قولی از ابتدا هم برای قهرمانی ندادم ولی تمام تلاشم را می کنم.


سوال آخر در رابطه با شادی گل عجیب استقلالی ها و غلامپور و افتادن خودش روی زمین بود که مجیدی گفت: بعد از گل دیگر باید حواسم به غلامپور باشد که .. امیدوارم مصدوم نشوم (باخنده).

دیدگاه‌ها