کد خبر : 1666999 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:40 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

این آخرین دربی من بود

بیرانوند: اسکوچیچ هم مثل برانکو است

دروازه بان پرسپولیس گفت: امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که پرسپولیس در شرایط خوب خودش باقی بماند.

بیرانوند: اسکوچیچ هم مثل برانکو است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل استقلال در دربی اظهار داشت: خدا را شکر شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم؛ مخصوصا خودم که این بازی برایم خیلی مهم بود. روی ۲ اشتباه فردی گل خوردیم. همه دیدند که ما تیم بهتری نسبت به استقلال بودیم و روان تر بازی کردیم. مالکیت توپ ما خیلی بالا بود. من به شما قول می دهم این کادرفنی و یحیی گل محمدی می تواند پا جای برانکو بگذارد. یحیی تیم یکدل و یکدستی درست کرده است.


وی درباره اینکه نتوانست امروز کلین شیت کند، عنوان کرد: به ارسلان مطهری تبریک می‌گویم که توانست به تیمش در این بازی مهم کمک کند. بازیکنانی که برای اولین بار در دربی می آیند، انگیزه زیادی دارند. بازهم می‌گویم خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم. به هر حال دربی بود و شرایط خاص خودش را داشت. این آخرین دربی من بود و شرایط سختی داشتم. فکر می‌کنم بازی به بازی دلم بیشتر برای این هواداران و باشگاه  بزرگ پرسپولیس بیشتر تنگ می‌شود. امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که پرسپولیس در شرایط خوب خودش باقی بماند.


بیرانوند در پایان درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: فکر می کنم انتخاب خیلی خوبی برای تیم ملی رخ داد. اسکوچیچ در تیم هایی که بوده نتایج خوبی گرفته است. فکر می‌کنم اسکوچیچ هم مثل برانکو است و شرایط او تفاوت چندانی با برانکو ندارد.

دیدگاه‌ها