کد خبر : 1667000 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:40 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: اگر شجاع بود شاید پرسپولیس می برد

حمید درخشان پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس، عدم حضور خلیل زاده در دربی 92 را عامل اصلی دریافت گل های این تیم می داند .

درخشان: اگر شجاع بود شاید پرسپولیس می برد

به گزارش "ورزش سه" مربی سابق پرسپولیس می گوید: پرسپولیس تیم باتجربه این مسابقه بود و استقلال تیم جوان؛ هر دو تیم در کل خیلی خوب بازی کردند و یک دربی خوب را شاهد بودیم اما نبود شجاع در این بازی خیلی تاثیرگذار بود و پرسپولیس از خط دفاعی اش ضربه خورد و اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس به نسبت استقلال بیشتر بود.


وی در ادامه گفت: اینکه بازی با نتیجه 2 ـ 2 به پایان رسید به نظرم نتیجه عادلانه ای بود چون حداقل هواداران شاهد یک بازی خوب و پرهیجانی که گل در آن رد و بدل شده، بودند. معتقدم که هواداران هم از این نتیجه ای که کسب شده رضایت دارند چون بازی متعادلی را شاهد بودند.


درخشان نیز افزود: درست است که پرسپولیس در دقایقی از حریف عقب افتاد اما خیلی خوب توانست در آخر بازی، بازی را به سود خود برگرداند و با استفاده از قابلیت هایی که داشتند توانستند نتیجه بازی را تغییر دهند. من باز هم می گویم که در نهایت نتیجه این دربی بهتر بود که تساوی شود.


درخشان در پاسخ به سوالی در خصوص گل دوم پرسپولیس که گفته می شد احتمال آفساید بودنش بسیار است نیز گفت: در جمع ما کارشناسان داوری و فوتبالی بسیاری حضور داشت و ما خیلی این گل را بررسی کردیم، در نهایت داوران و کارشناسان گفتند که گل درست بود.


پیشکسوت سابق پرسپولیس در آخر درباره عملکرد یحیی در هفته های حضورش در کنار این تیم نیز اینطور می گوید: باید به ایشان بیشتر زمان داد تا ببینیم پرسپولیس را چطور تغییر خواهد داد ولی در کل ایشان در این هفته ها هم نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است.

دیدگاه‌ها