کد خبر : 1667001 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:45 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال سه امتیاز بودیم اما یک امتیاز هم بد نیست

امیری: بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم

وحید امیری در طول نود دقیقه بازی پرسپولیس برابر استقلال یکی از بهترین های مسابقه بود و نقش مهمی در روند بازی تهاجمی تیمش داشت.

امیری: بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم

به گزارش" ورزش سه" شماره 19 پرسپولیس بعد از بازی دربی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید به خبرنگاران گفت:" استقلال در لاک دفاعی فرو رفته بود تا از سه امتیازش دفاع کند ولی با اینکه خیلی فشرده بازی کردند ما توانستیم به گل برسیم."


او افزود:" ما در این بازی خیلی موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم اما در نهایت خداراشکر توانستیم گل مساوی را بزنیم."


هافبک تهاجمی پرسپولیس درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت:" ما امروز هم از عمق و هم کناره ها رفتیم، گل دوم از عمق بود و گل اول از طریق ارسال زده شد. این نشان می دهد ما روی هر دو موضوع کار کرده بودیم. ما امروز دنبال سه امتیاز بودیم اما یک امتیاز هم بدنیست."


او با بیان اینکه صحنه مشکوک به خطای شاهین طاهرخانی روی اوساگونا را ندیده است درباره عملکرد داور مسابقه گفت:" به نظر من داور عملکرد بحث برانگیزی نداشت و قضاوتش خوب بود."


هافبک ملی پوش پرسپولیس در ادامه درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:" من راستش دو روز است که اینترنت ندارم و کاملا بی خبرم و از شما شنیدم که آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است. او در هر تیمی بوده آن را متحول کرده و امیدوارم به تیم ملی هم کمک کند. اسکوچیچ چند سال است در ایران کار می کند و با روحیات و شرایط فنی بازیکنان ایران آشنا است."
امیری در ارتباط با حل مشکلات مالی این تیم هم گفت:" تا یک حدودی مشکلات را حل کردند اما این تیم با این پتانسیل چند روز دیگر در آسیا بازی دارد. امیدوارم تلاش تیم مدیریتی این باشد که مشکلات را حل کنند که با انگیزه مضاعف به بازی ها برویم. ما نماینده ایران در مسابقات هستیم و باید در بهترین شرایط باشیم."


او باردیگر درباره بازی دربی افزود:" امروز مالکیت توپ و موقعیت گل ما بیشتر بود. ما در زمین حریف به هم پاس می دادیم در حالی که خیلی تیم ها که در دربی عقب می افتند از دقیقه هشتاد به بعد می زنند زیر توپ. حتی در دربی های قبلی هم همینطور بود اما امروز گل دوم ما روی اتفاق نبود و با پاسکاری به گل رسیدیم." او اضافه کرد:" باید باردیگر بازی را ببینم ولی فکر می کنم ما بهتر بودیم و موقعیت بیشتری داشتیم."


امیری در پایان در ارتباط با اعتراض استقلالی ها نسبت به گل دوم پرسپولیس گفت:" من صحنه را هنوز ندیده ام اما  بعید می دانم استوکس در آفساید بوده باشد چون در رختکن بچه ها می گفتند به هیچ وجه آفساید نبوده است."

دیدگاه‌ها