کد خبر : 1667016 | 17 بهمن 1398 ساعت 19:07 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

10 نفر واسطه فرستادند تا ما مصاحبه نکنیم!

یزدانی: با مینیسک پاره ما را از 20 پله پرت کردند

مدافع استقلالی ها می گوید بین دو نیمه دیدار اخیر این تیم او به همراه عارف غلامی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

یزدانی: با مینیسک پاره ما را از 20 پله پرت کردند

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سیاوش یزدانی درباره اتفاقی که درمورد او و دیگر مدافع استقلالی ها افتاده است گفت: بین دو نیمه بود که من و غلامی می خواستیم به رختکن برویم روی راه پله ها خیلی خیلی شلوغ بود و به همین دلیل به نفر جلوی خودم برخورد کردم. من ایشان را نمی شناختم و در همین میان فرمانده حاضر در ورزشگاه آمد و به ما گفت شما کی هستید و اینجا چه کار می کنید؟ عارف کارت خود را به وی نشان داد و گفت ما بازیکنان استقلال هستیم و الان می خواهیم به رختکن برویم.

 

او در ادامه گفت: وقتی ما گفتیم بازیکن استقلال هستیم ناگهان آقای فرمانده حاضر در ورزشگاه به ما توهین کرد و گفت بازیکن استقلال کدام ... است؟ ما گفتیم آقا خجالت بکشید درست صحبت کنید چرا توهین می کنید و در این میان درگیری لفظی بالا گرفت و آقای فرمانده ما را با مینیسک پاره از 20 پله به پایین پرت کرد! بعد از آن شروع کردند با چک و لگد ما را زدند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ مامور دولت چرا باید بازیکن استقلال را در ورزشگاه آزادی کتک بزند؟ آن لباس که بر تن آنهاست حرمت دارد و هنوز نفهمیدم چرا باید ما را بزنند و در این میان کسی پیدا می شود که بتواند حق ما را بگیرد؟

 

مدافع آبی ها در ادامه حرف های خود گفت: پس از آن 10 نفر را به رختکن تیم فرستادند که ما در میکسدزون صحبت نکنیم و شرح درگیری را برای مردم و خبرنگاران بیان نکنیم. چرا من نباید صحبت کنم؟

 

وقتی 20 نفر من را و 20 نفر دیگر هم عارف غلامی را زدند چرا نباید آن را بگوییم؟ ما که کاری نکردیم و فقط نگاه کردیم و فقط کتک خوردیم. من فقط حرمت آن لباس را نگه داشتم.

 

یزدانی در پاسخ به خبرنگاری که گفت دیده است که این دو بازیکن استقلال هم نیروهای یگان ویژه را کتک زدند گفت: قطعا این طور نیست. من فکر می کنم شما طرف آنها هستید. خجالت بکشید.

 

او ادامه داد: بعد از آنکه 20 دقیقه ما را کتک زدند ما را به اتاقی بردند تا ما را آرام کنند و جالب است که آنها هم یک سیلی به گوشم زدند و وقتی پرسیدم چرا الان من را می زنید شما که آنجا 20 نفری ما زدید و ما هم فقط نگاه می کردیم الان دیگر چرا می زنید؟ گفتند تو بچه پررو هستی! علاوه بر اینها یک تعدادی از لباس شخصی ها هم بودند که ما را کتک می زدند.

 

یزدانی در پایان گفت: ما که نفهمیدیم چرا کتک خوردیم. ما به عنوان نماینده باشگاه استقلال روی سکوها بودیم چرا باید آن گونه به ناحق ما را کتک می زدند؟ من الان در دفاع از خودم کاری نمی توانستم بکنم جز اینکه بیایم اینجا و مصاحبه کنم تا همه بدانند چه اتفاقاتی در این دیدار افتاد. به قول مقام معظم رهبری دیگر دوره بزن و در رو تمام شده است و پس به همین دلیل من هم می روم شکایت می کنم تا آخر هم پای شکایتم می مانم.

دیدگاه‌ها