کد خبر : 1667017 | 17 بهمن 1398 ساعت 19:10 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: دفاع کردن همیشه جواب نمی دهد

پیشکسوت استقلال می گوید فرهاد مجیدی در اولین دربی با انرژی جوانی اش خیلی خوب بود.

پاشازاده: دفاع کردن همیشه جواب نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده بازیکن اسبق استقلال معتقد است اگر استقلال کمی باهوش تر کار می کرد می توانست برنده دربی باشد. او می گوید: این دربی نسبت به بازی قبلی دو تیم خیلی خوب بود و ما در این بازی انرژی یک مربی جوان را شاهد بودیم که همین همه چیز را به نفع استقلال مثبت کرده بود.


وی افزود: استقلال در این بازی با یک تیم جوان و کم تجربه آن هم با نفرات کمتر روی نیمکت به میدان رفته بود که اگر مجیدی دستش روی نیمکت در این دربی بازتر بود و کمی هم بازیکنان باهوش تر عمل می کردند می توانست در مقابل پرسپولیس باتجربه ای که در این بازی با تمام توانش در اکثر ضدحملات حاضر می‌شد برنده بازی باشد.


پاشازاده در پاسخ به سوال آفساید بودن گل دوم پرسپولیس هم گفت: دقیقا صحنه آهسته آن گل را ندیدم و نمی توانم نظر بدهم. اما به نظرم استقلالی ها قبل از آن می توانستند اجازه ندهند که توپ به بازیکن پرسپولیس برسد و باید خط جلو را تقویت می کردیم تا بیشتر توپ را نگه دارند. در 20 دقیقه آخر که پرسپولیس فشار بسیاری روی دروازه استقلال آورد بازیکنان نتوانستند توپ را در نیمه حریف نگه دارند و خیلی زود توپ به نیمه استقلال می آمد؛ به نظرم همیشه دفاع کردن جواب نمی دهد.


بازیکن اسبق استقلال در آخر از عملکرد مجیدی در این بازی تقدیر و تشکر کرد و گفت: فرهاد مجیدی برای اولین دربی عالی  بود، مربی جوان و با انرژی مثبت که باعث شد یک دربی خوب را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها