کد خبر : 1667056 | 17 بهمن 1398 ساعت 23:55 | 88.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب اودگارد پس از گلزنی به کهکشانی‌ها(عکس)

مارتین اودگارد بازیکن قرضی رئال مادرید در سوسیداد، امشب موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه کهکشانی ها کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد امشب در سانتیاگو برنابئو دست به یک شاهکار زد و توانست رئال مادرید را از کوپا دل ری حذف کند. سوسیداد توانست رئال را 3-4 شکست دهد تا رویای زیدان و شاگردانش برای فتح کوپا دل ری در یک چهارم نهایی نیمه تمام بماند.

 

گل اول بازی را مارتین اودگارد به ثمر رساند. ضربه او با عبور از میان پاهای میلیتائو و آرئولا به درون دروازه رئال مادرید غلتید. نکته جالب اینکه اودگارد این گل را جشن نگرفت. او بازیکن رئال است و با قراردادی دو ساله و قرضی برای سوسیداد بازی می کند. ستاره نروژی از بهترین بازیکنان این فصل لالیگاست به طوری که سران رئال قصد بازگرداندن او در تابستان پیش رو را دارند.

 

 

1476365

 

1476363

 

1476353

 

1476359

 

 

اودگارد که همواره از آرزوی خود مبنی بر درخشش با پیراهن رئال سخن گفته، پیش از بازی گفته بود که تیمش توان شکست و حذف رئال را دارد و همین اتفاق نیز افتاد:« این یک چهارم نهایی کوپا دل ری است و ما می خواهیم امسال یک کار ویژه انجام دهیم. نگاه ما رو به جلو است و البته که می دانیم بازی دشواری خواهیم داشت. با این وجود خوشبینم و معتقدم توانایی  حذف رئال و هر تیم دیگری را داریم.

امسال ثابت کرده ایم که مثل یک تیم بزرگ، قدرت رقابت در هر تورنمنتی را داریم. بی صبرانه منتظر فردا هستم و تمام تمرکزم را روی این بازی گذاشته ام.

در لالیگا و در 40 دقیقه اول، بازی خوبی برابر رئال انجام دادیم؛ هرچند در نهایت رئال سه گل زد و در فوتبال، تیمی که بیشتر گل بزند، برنده است. اگر بتوانیم در بالاترین سطح خودمان بازی کنیم، شانس صعود خواهیم داشت.»


 

دیدگاه‌ها