کد خبر : 1667059 | 18 بهمن 1398 ساعت 00:28 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر سوسیداد

زیدان: غمگینم؛ یک جای کار ما ایراد داشت

زین الدین زیدان شکست 3-4 امشب برابر سوسیداد را یکی از غمگین ترین شب های مربیگری خود عنوان کرد.

زیدان: غمگینم؛ یک جای کار ما ایراد داشت

به گزارش "ورزش سه"، یک بار دیگر دست زین الدین زیدان از کوپا دل ری بازماند. زیزو در دوران فوتبالش و نیز به عنوان مربی هرگز نتوانسته با رئال فاتح این جام شود. زیدان امسال وعده داده بود که کوپا را بیش از همیشه جدی خواهد گرفت ولی ترکیب اولیه رئال در بازی امشب برابر سوسیداد، حکایت از چیز دیگری داشت. رئال با شکست 3-4 از سوسیداد و در یک چهارم نهایی حذف شد.

 

 

1476366

 

 

زیدان در پایان بازی گفت: «فوتبال همین است. برخی مواقع کارها مطابق میل شما پیش نمی روند. بازی دشواری بود ولی تا ثانیه پایانی تلاش کردیم. واکنش مان خوب بود و حتی با وجود اینکه 1-4 عقب بودیم ولی امیدمان را از دست ندادیم.

باید به سوسیداد تبریک گفت و این شکست را بپذیریم. این در هر صورت تیمی است که در اختیارم است و تا لحظه پایانی هم ناامید نشدم. در دفاع اشتباهاتی داشتیم و به خصوص در نیمه اول خوب کار نکردیم. غمگینم و زمانی که شکست می خوریم، حتما یک جای کار ایراد داشته است. هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌مانده و یکشنبه بازی با اوساسونا در لالیگا را پیش رو داریم. از حالا باید به بازی بعد فکر کرد.»

 

 

1476375

 

 

بدترین روز مربیگری:« از لحاظ شکل بازی خیر ولی از حیث شکست بله. پذیرش 4 گل در خانه دشوار است ولی نیاز به تغییر چیزی نیست. باید به روند خوب هفته های اخیرمان ادامه دهیم. می دانستیم که بازی های دشواری پیش رو خواهیم داشت و این یکی از آنها بود. سوسیداد شایسته برد بود. نگاه مان باید رو به جلو باشد. البته که شکست دردناک است و کسی آن را دوست ندارد ولی باید این ناکامی را بپذیریم.»

 

غایبان کلیدی:« کاسیمیرو شرایط بازی نداشت و به همین دلیل بیرون نشست. نیاز بود به بازیکنان دیگری میدان داده شود و امروز نوبت آنها بود. یازده بازیکنی که به زمین فرستادم، مورد اعتماد کامل من بودند و معتقدم در انتخاب ترکیب اصلی مرتکب اشتباه نشدم. گل هایی که دریافت کردیم را نباید تنها متوجه مدافعان کرد. کل تیم مقصر بود.»

 

واکنش هواداران:« عالی بودند. آنها تا لحظه آخر حامی بازیکنان بودند و به بازگشت ایمان داشتند. باید از آنها تشکر کنیم. لحظات دشواری است چرا که مدت ها بود این همه گل نخورده بودیم. باید ایرادات را برطرف کرده و این شکست را به خوبی آنالیز کنیم. قطعا امشب یک جای کار ایراد داشت.»

 

دیدگاه‌ها